پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دعوت وزیر علوم از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
دعوت وزیر علوم از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، متن پیام دکتر منصور غلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در نقطه های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد و از این منظر همه مردم عزیز، به ویژه یکایک اعضای محترم خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنم.

انشاالله به لطف الهی و با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر، هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.»