جمعه 14 اردیبهشت 1403

دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد / اسپانسر ویژه برای رستمیان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد / اسپانسر ویژه برای رستمیان

با اختصاص یک اسپانسر ویژه برای هانیه رستمیان دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هانیه رستمیان ورزشکار تیراندازی کشورمان نخستین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک را کسب کرده و در المپیک قبل بعنوان پرچمدار ایران حضور داشت. با این وجود رستمیان پس از کسب سهمیه المپیک در یک مصاحبه اعتراضی مدعی شد که با تفنگ قرضی سهمیه گرفته و از کمبودها و مشکلات گلایه کرد.

بعد از گلایه‌های هانیه رستمیان دختر المپیکی ایران از نبود حامی مالی و کمبود اسلحه و فشنگ برای تمرینات، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران دغدغه‌های هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی و اولین سهمیه المپیکی کشور را رفع کرد.

طی جلسه‌ای که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، مدیر یک شرکت تولیدی و خیر ورزشی و هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی برگزار شد، تفاهم نامه حمایت از این قهرمان ارزنده منعقد شد تا دغدغه‌های هانیه رستمیان برای شرکت در مسابقات مختلف ورزشی مرتفع شود.

عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار حمایت حامیان، سرمایه‌گذاران و خیران ورزشی از ورزشکاران مازندرانی شد و بیان کرد: استان مازندران همواره مورد توجه بوده و سهم زیادی در مدال‌آوری دارد. بیش از 30 درصد مدال‌آوری در تیم‌های ملی سهم ورزشکاران مازندرانی است. بحث حمایت از قهرمانان برای امنیت و آرامش خاطر ورزشکاران‌مان است که ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این قهرمانان ما راحت‌تر و با خاطر جمعی تمرینات خودشان را ادامه دهند. حمایت و توجه به قهرمانان از برنامه‌های اصلی ما است و با جدیت پیگیر رفع دغدغه قهرمانان مازندرانی خواهیم بود.

هانیه رستمیان هم در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌های سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، بیان کرد: مازندران استان قهرمان خیز است و رسیدگی به آن و رسیدگی به قهرمانان و ورزشکاران این استان کار بسیار دشواری است.

در پایان این جلسه تفاهم نامه و قرارداد حمایت از هانیه رستمیان امضا شد و حمایت اولیه به مبلغ 100 میلیون تومان بود به این قهرمان تقدیم شد.