دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه گسترش

رضا ایرانمنش، بازیگر معروف، چند هفته پیش وارد بیمارستان شد و هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه بهبودی خود را پیگیری می‌کند.

خبرگزاری مهر

شب گذشته حجت الاسلام محمد حسنی و امیر سرتیپ واحدی با حضور در شهرک شهید شجاعی نیروی هوایی ارتش از هیئت‌های عزاداری این شهرک بازدید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تا روزی که آمریکا روابط خود را بر اساس لطمه به استقلال و منافع ملی ما استوار کند، این رابطه برقرار نخواهد شد./ انتخابات ما نوعی مشارکت و انتخاب در درون نظام بود و نه اعتراض به نظام.

خبرگزاری میزان

آیین باشکوه تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس امروز سه‌شنبه (19 تیر 1403) مصادف با سوم محرم با حضور روسای واحد‌های قضایی، معاونان رئیس قوه قضاییه، وزیر دادگستری، روسای سازمان‌های تابعه، روسای مراکز مستقل، رئیس دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران در ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان این که، ملت ایران در شکست دادن دشمن و نشان دادن غلط بودن محاسبات او بسیار هنرمند و ماهر است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری اخیر نمونه برجسته مردم سالاری دینی توام با امانتداری در کشور بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

مسئول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس انتخاب مسعود پزشکیان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

خبرگزاری میزان

جلسه رسیدگی به پرونده شهدای غواص دفاع مقدس به طرفیت آمریکا امروز دوشنبه (18 تیرماه 1403) در شعبه 55 دادگاه حقوقی بین‌الملل به ریاست قاضی «حسین‌زاده» با حضور «عبدلیان‌پور» رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه و جمعی از حقوقدانان و خانواده‌های شهدا در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز موشک‌های هوانیروز موشک‌های از نوع دور زن با برد 20 کیلومتر هستند و هوانیروز امروز در حالی به موشک راهبردی با برد 200 کیلومتری مجهز شده است که در زمان دفاع مقدس برد موشک ما، 3 کیلومتر بود که نشانه تفاوت گسترده نسبت به گذشته است.

وب‌گاه عصر ایران

پیام سرتیپ پاسدار روح‌الله نوری: خبر درگذشت رزمنده بسیجی، عکاس و خبرنگار دوران پرافتخار دفاع مقدس برادر عزیز آقای حسن مرادی موجب تألم و تأثر اینجانب و تمام پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «خاکریز امواج» نوشته حسین غفاری توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در اقدامی تحسین‌برانگیز، پسری فداکار در روستای بردلا، پدر 120 ساله خود را که قادر به حرکت نیست، بر دوش خود به محل اخذ رای برد تا او نیز در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از ظهر امروز (دوشنبه، 18 تیرماه) در حاشیه برگزاری اولین کنگره شهدای هوانیروز ارتش که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز یاد 270 شهید خلبانان هوانیروز را گرامی می‌داریم، گفت: آئین امروز گرامی‌داشت شهدایی که هوانیروز نورانی و قدرتمندی را به یادگار برای ما گذاشتند و امروز خلبانان جوان...

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه رسیدگی به پرونده شهدای غواص دفاع مقدس به طرفیت دولت آمریکا به ریاست قاضی حسین‌زاده در شعبه 55 دادگاه حقوقی بین‌الملل آغاز شد.