دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن مرادی، خبرنگار پیشکسوت و جانباز هشت سال دفاع مقدس لرستان درگذشت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن مرادی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات لرستان بود که از سال 1356 و در دوره دانش‌آموزی کار عکاسی خبری را در روزنامه کیهان آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمدیان در پیامش نوشت: دبیرخانه ی شورای عالی امنیت ملی، تمامی ظرفیت های مادی و معنوی خود را برای مساعدت صادقانه به آن برادر گرامی در جهت حفظ و بهره برداری کامل از این فرصت بکار خواهد بست.

وب‌گاه الف

علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مسعود پزشکیان پیروزی وی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مسعود پزشکیان پیروزی وی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مسعود پزشکیان تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با صدور پیامی به مسعود پزشکیان تبریک گفت.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پیام‌هایی انتخابات مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله بیات زنجانی و محسن رضایی در پیام هایی جداگانه پیروزی مسعود پزشکیان را تبریک گفتند.

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مسعود پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل «دولت اجماع ملی» را پیشنهاد داد.

خبرگزاری مهر

در آستانه ماه محرم پویش فرهنگی «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» و آثار برگزیده جشنواره هنر مقاومت در رثای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در پایتخت اکران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مسعود پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل «دولت اجماع ملی» را پیشنهاد داد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مسعود پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل «دولت اجماع ملی» را پیشنهاد داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ متن پیام محسن رضایی به شرح زیر است:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و نوشت: با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش‌ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است. پیشنهاد می‌دهم و امیددارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری...