جمعه 21 اردیبهشت 1403

دلار می تازد؛ یورو 70 هزار تومانی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار می تازد؛ یورو 70 هزار تومانی شد

قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش 300 تومانی بازگشایی شد. همچنان این اخبار سیاسی هستند که به بازارهای مالی خط می‌دهند و معامله‌گران به رخدادهای سیاسی توجهی ویژه دارند. قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش 300 تومانی بازگشایی شد. همچنان این اخبار سیاسی هستند که به بازارهای مالی خط می‌دهند و معامله‌گران به رخدادهای سیاسی توجهی ویژه دارند. قیمت دلار امروز...

قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش 300 تومانی بازگشایی شد. همچنان این اخبار سیاسی هستند که به بازارهای مالی خط می‌دهند و معامله‌گران به رخدادهای سیاسی توجهی ویژه دارند.

قیمت دلار امروز با افزایش 300 تومانی در کانال چهارم کریدور ششم پیشروی کرد. در لحظه نگارش این گزارش، دلار در پله ششم از کانال چهارم این کریدور در حال معامله است.

به گفته معامله‌گران، تقاضای مسافری در بازار وجود ندارد؛ اما انتظارات تورمی بالاست و همین موضوع برخی از مردم را به سمت بازار ارز کشانده است. به نظر می‌رسد سیاست‌گذار پولی، هنوز برنامه‌ای برای اصلاح قیمت دلار ندارد؛ از همین رو بازیگران بازار ارز احتمال برگشت قیمت را کم می‌دانند.

یخ دلار مرکز مبادله آب شد

قیمت درهم امروز با رشد 100 تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس درهم با قیمت 17 هزار و 600 تومان در حال معامله است. تتر با رشد 250 تومانی روی رقم 64 هزار و 850 تومانی ایستاده است.

قیمت یورو در آستانه ورود به کانال 70 هزار تومانی قرار گرفت

قیمت پوند انگلیس با افزایش 600 تومانی به کانال 81 هزار تومانی راه یافت و با رقم 81 هزار و 160 تومان در حال معامله است. امروز یورو با رقم 69 هزار و 640 تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار نسبت به هفته گذشته بیش از 100 تومان افزایش داشت و با رقم 43 هزار و 568 تومان و حواله دلار با رقم 40 هزار و 648 تومان عرضه شد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار می تازد؛ یورو 70 هزار تومانی شد 2