چهارشنبه 4 مهر 1403

دلایل سقوط مس از نگاه رئیس هیات فوتبال کرمان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دلایل سقوط مس از نگاه رئیس هیات فوتبال کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی جهانشاهی که در مراسم معرفی بازیکنان این فصل تیم فوتبال مس کرمان سخن می گفت، در سخنانی اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید همه شهر در کنار تیم مس کرمان باشیم، موفقیت وقتی بدست می آید که مجموعه تیم و مجموعه باشگاه آرامش داشته باشد.

وی افزود: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، دلیل سقوط ما همین موضوع بود، نه شهر آرامش داشت، نه باشگاه و نه تیم و نتیجه این عدم آرامش هم با یک سقوط تلخ همراه بود.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: وقتی سقوط اتفاق می افتد عواقب و عوارض آن از صعود بیشتر است، با صعود نیمی از شهر و یا افرادی که وابستگی دارند از این موفقیت خوشحال می شوند اما وقتی شما سقوط می کنید تمام شهر را خاک مرده پاشیده اند، هنوز که هنوز است عواقب و عوارض آن سقوط گریبان همه را گرفته است و به نظر من هنوز هم عوارض آن ادامه خواهد داشت!

جهانشاهی بیان داشت: وقتی اعتماد به وجود بیاید، همه مجموعه شهر برای موفقیت شما در کنار شما تلاش می کنند، لازمه ایجاد این اعتماد هم آن است که ما در رفتار مان صادق باشیم، خیر خواه باشیم و هم اینکه مهارت داشته باشیم.

وی ادامه داد: رفتار صادقانه و رفتار خیرخواهانه کلید اصلی اعتماد به شما است تا شما صاحب آرامش شوید و اهدافتان را دنبال کنید.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران، چه در سقوط اوایل دهه 90 و در سال گذشته متاسفانه رفتارهای صادقانه و خیرخواهانه ای ندیدیم و کماکان هم ادامه دارد. مگر می شود در یک شهر از نماینده ولی فقیه تا عموم جامعه و علاقه مندان به فوتبال در برابر این اتفاق جبهه گیری کنند، پرسش کنند و شما حاضر به یک خط پاسخ گویی نباشید!

جهانشاهی بیان داشت: اینکه شما مالک شرکت هستید و شرکت در اختیار شما است، درست است، اما باید جوابگوی مردم باشید، اینکه به هر کاری دلتان خواست انجام دهید که درست نیست!

وی ادامه داد: باشگاه های ما اسیر این فرهنگ حاکم درمجموعه شده اند و از این نوع سیاست گذاری ضربه خورده اند.

رئیس هیات فوتبال خاطر نشان کرد: ما هر اندازه مدیر، مربی و بازیکن خوب هم بیاوریم، به هر حال جامعه باید با این افراد همراهی کند، قرار نیست ما مدیران، مربیان و بازیکنان مان را بسوزانیم، چون که مدیران ارشد یک شرکت حاضر به پاسخگویی نیستند.

وی در پایان اظهار داشت: فلسفه وجود این باشگاه ها در جهت خیرخواهی است، شورو نشاط اجتماعی که فوتبال و ورزش در درون مردم زنده می کند، با فرهنگ حاکم بر شرکت ملی مس لطمه خورده است، نه جوابگو هستند و نه خیر خواه هستند.

صعود هم اگر اتفاق بی افتد باید برای برای جایگاه از دست رفته مس چاره ای کرد، در شان مس نیست در لیگ دسته اول فوتبال باشد، مس کرمان تیم ریشه دار و با سابقه جنوب شرق است و باید دغدغه مقامات باشگاه برای 3 تا 4 سال آینده شرکت همراه با اقتدار تیم در سطح اول فوتبال باشد و ما باید یکی از قطب های فوتبال کشور باشیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

انتخابات فدراسیون فوتبال

هیات های خانگی

مس کرمان استان جهانشاهی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دلایل سقوط مس از نگاه رئیس هیات فوتبال کرمان 2
دلایل سقوط مس از نگاه رئیس هیات فوتبال کرمان 3