یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دلیل جالب پدر بلینگام: زودتر از دورتموند برو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلیل جالب پدر بلینگام: زودتر از دورتموند برو!

مارک بلینگام، پدر جود بلینگام، به صورت جدی به دنبال جدایی فرزندش از بروسیا دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین تیم ملی انگلیس باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. نام باشگاه‌هایی چون لیورپول، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در کنار نام این بازیکن به گوش می‌رسد اما دو گزینه رئال و سیتی از سایر باشگاه‌ها جدی‌تر هستند و بسیاری مقصد نهایی او را یکی از این دو تیم می‌دانند. مدیران دورتموند پیش از این اعلام کرده بودند که حاضر نیستند با مبلغی کمتر از مبلغ مدنظرشان که ظاهرا نزدیک به 150 میلیون یورو است، با فروش این ستاره انگلیسی موافقیت کنند و همین موضوع کمی کار انتقال او را سخت کرده است.

در حالی که در چند روز اخیر گفته می‌شد که احتمال ادامه حضور بلینگام در دورتموند در فصل آینده هم وجود دارد، روزنامه بیلد مدعی شده که پدر این بازیکن به صورت جدی به دنبال انتقال هرچه زودتر او به باشگاهی دیگر است. دلیل مارک بلینگام برای این اصرار این است که او قصد دارد پیش از آغاز به کار رسمی قوانین جدید فیفا درباره دستمزد دریافتی مدیر برنامه‌ها کار انتقال پسرش را نهایی کرده باشد. از ماه اکتبر قانون جدیدی از سوی فیفا اعمال خواهد شد که بر اساس آن، تنها مدیر برنامه‌های رسمی و مجوزدار بازیکنان می‌توانند سه درصد از مجموع دستمزد آنها را دریافت کنند و اگر بلینگام همین تابستان از دورتموند جدا نشود، عملا سودی به پدرش تعلق نخواهد گرفت.

دلیل جالب پدر بلینگام: زودتر از دورتموند برو! 2