یک‌شنبه 1 مهر 1403

دمای هوا در این استان تا 40 درجه می‌رسد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
دمای هوا در این استان تا 40 درجه می‌رسد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها احتمال افزایش دمای هوای تا 40 درجه در مناطقی مانند سرخس، بردسکن و تایباد خراسان رضوی وجود دارد.

محمد غیوری خواه اظهار کرد: روند افزایش دما در استان تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و در این مدت دمای هوا در مناطق گرمسیر خراسان رضوی به 40 درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها احتمال افزایش دمای هوای تا 40 درجه در مناطقی مانند سرخس، بردسکن و تایباد خراسان رضوی وجود دارد.

خبر مرتبط هشدار مهم هواشناسی / وقوع رگبار باران در 11 استان کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، پیش بینی این سازمان برای پنج روز آینده را اعلام کرد و گفت: در 11 استان کشور بارش باران پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: دمای هوای مشهد برای امروز بین 13 تا 31 درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

غیوری خواه ادامه داد: همچنین افزایش سرعت وزش باد بویژه در عصرها دیگر پدیده جوی استان تا پایان هفته پیش رو خواهد بود که در مناطق بادخیز و مستعد وزش باد با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای 10 درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای 36 درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان بوده اند و مشهدی‌ها نوسان دمایی 16 تا 30 درجه را تجربه کرده اند.

وی گفت: دیروز بیشترین سرعت وزش باد در تایباد با سرعت 54 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

دمای هوا در این استان تا 40 درجه می‌رسد 2