جمعه 31 فروردین 1403

ده کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس در لرستان تولید می‌شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ده کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس در لرستان تولید می‌شود

معاون حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به تولید 20 کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس طی سال گذشته در استان، گفت: تا پایان سال جاری 10 کتاب صوتی دیگر از آثار چاپ شده حوزه دفاع مقدس منتشر میشود.

عصمت دهقانی امروز یازدهم تیرماه در جمع خبرنگاران، در رابطه با فعالیت‌های معاونت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: تولید کتابهای صوتی یکی از فعالیت‌های معاونت ادبیات این اداره‌کل است، در این راستا سال گذشته، به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان 20 کتاب صوتی تولید شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری نیز حداقل 10 کتاب صوتی از بهترین آثار چاپ شده حوزه دفاع مقدس استان لرستان را تهیه و منتشر خواهیم کرد.

دهقانی به تولید کتاب صوتی «سلول‌های انفرادی» که اواخر سال گذشته انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب صوتی به گویندگی مصطفی پیری‌زاده و به سفارش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به نویسندگی محمدتقی عزیزیان و در انتشارات پراکنده وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تولید شده است.

مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: این کتاب حاوی خاطراتی از آزادگان لرستان است که سال‌هایی از عمر پربرکت خود را در اردوگاه‌ها و سلول‌های انفرادی رژیم بعثی عراق گذرانده‌اند.

انتهای پیام