جمعه 8 تیر 1403

دوره ارتقاءو مهارت افزایی مشاوران و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دوره ارتقاءو مهارت افزایی مشاوران و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی با موضوع محوری سبک زندگی ایرانی اسلامی و مداخلات تخصصی مددکاری اجتماعی توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان به اجرا در خواهد آمد.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: با حضور معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار خواهد شد. این نشست از پنجم شهریور ماه تا هشتم شهریور، به مدت 4 روز در مجتمع آدینه برگزار خواهد شد.

نعیمی افزود: این دوره با حضور اساتید بنام و متخصص در حوزه روانشناسی و سبک زندگی برگزار می‌شود که نقش باور در سلامت، سبک زندگی اسلامی، الگوی سلامت معنوی، طب اسلامی، رویکرد دین به جنسیت، تربیت دینی، مسئله جمعیت، روابط پیش از ازدواج، مسائل خاص دانشجویان و سبک زندگی جوانان از موضوعات محوری آن است.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه این دوره روز شنبه از ساعت 8 تا 10 صبح با حضور داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تالار آدینه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

سازمان امور دانشجویان

هاشم داداش پور مهارت افزایی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دوره ارتقاءو مهارت افزایی مشاوران و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار می‌شود 2
دوره ارتقاءو مهارت افزایی مشاوران و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار می‌شود 3