جمعه 13 مهر 1403

دوره تئوری مربیگری درجه یک و 2 رشته‌های مختلف ورزشی از 31 اردیبهشت آغاز می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دوره تئوری مربیگری درجه یک و 2 رشته‌های مختلف ورزشی از 31 اردیبهشت آغاز می‌شود

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره تئوری مربیگری درجه یک و 2 رشته‌های مختلف ورزشی از 31 اردیبهشت به صورت مجازی توسط هیات کاراته استان زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هیات کاراته استان زنجان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام به برگزاری دوره‌های تئوری مربیگری درجه یک، 2 و 3 تمام رشته‌های ورزشی کرده است.

وی با بیان اینکه دوره درجه 3 در نیمه اول اردیبهشت برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره 60 نفر از بیش از 15 استان کشور شرکت کرده بودند.

نوروزی افزود: گواهی حضور در دوره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای قبول‌شدگان این دوره، صادر شد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه آخرین مهلن ثبت‌نام در دوره‌های درجه یک و 2 تا 30 اردیبهشت است، گفت: علاقه‌مندان به مربیگری در رشته‌های مختلف ورزشی از سراسر کشور می‌توانند به صورت مجازی در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های درجه یک و 2 از 31 اردیهبشت به صورت مجازی آغاز می‌شود، اظهار داشت: مدت این دوره 10 روز خواهد بود و برای تمام پذیرفته‌شدگان، گواهی حضور در دوره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان صادر خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان به مربیگری در تمام رشته‌های ورزشی هم در بخش آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: داشتن حداقل 23 سال سن و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از جمله شرایط متقاضیان است.

انتهای پیام /