سه‌شنبه 17 مهر 1403

دولت انقلابی دلسوز مردم و پیگیر رفع مشکلات فراوان است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دولت انقلابی دلسوز مردم و پیگیر رفع مشکلات فراوان است

مسلم مخفی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در معرض کینه توزی و‌خدعه های بیگانگان بوده است افزود: دشمن چشم دیدن ایران قدرتمند، با عزت و متحد را ندارد و لذا با تحمیل فتنه در صدد ایجاد اغتشاش و ملتهب نمودن فضای کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ مسلم مخفی، سرپرست فرمانداری همدان در جمع تشکل خواهران انقلابی همدان گفت: دولت انقلابی انقلابی دکتر رئیسی دلسوز مردم و با جدیت پیگیر رفع مسایل و مشکلات فراوان مردم است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در معرض کینه توزی و‌خدعه های بیگانگان بوده است افزود: دشمن چشم دیدن ایران قدرتمند، با عزت و متحد را ندارد و لذا با تحمیل فتنه در صدد ایجاد اغتشاش و ملتهب نمودن فضای کشور است.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به فرمایشی از شهید سلیمانی که «تمام فرصت ها در دل تهدیدهاست» تصریح کرد: دست بسیاری از ایادی دشمن در ناآرامی های اخیر رو شد و ثابت شد انسانیت، ملیت، هویت، دین، مذهب و پرچم هیچ ارزشی برای این مزدوران ندارد.

مخفی تاکید کرد: جهاد تبیین را باید از درون خانواده شروع کنیم و با صحه صدر حرف فرزندان نوجوانان و‌جوانان خود را شنیده و سپس با تحلیل های موجود در مقام پاسخگویی و روشنگری قرار بگیریم.

وی با اشاره به برخی از ابعاد فتنه اغتشاش و التهاباتی که از سوی دشمن به کشور ما تحمیل شده است افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از نعمت ولایت برخوردار بوده و مردم با بصیرت با تمسک به ولایت در سختی ها راه را گم نمی کنند.

سرپرست فرمانداری همدان استفاده از امپراطوری رسانه برای بارش اخبار و تاثیر گذاری بر افکار مردم را از جمله ترفندهای دشمنان دانست و اظهار کرد: با جنگ ترکیبی مواجهیم که کار پر حجم رسانه ای، بارش اخبار کذب، روایتهای وارونه و اکثریت نمایی یک اقلیت که دچار انحراف شده انداز جمله راهبردهای دشمن در این عرصه است.

مسلم مخفی افزود: در مواقع حساس و گمراهی باید به قرآن پناه ببریم که خداوند متعال در سوره حجرات فرمود «ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید...» که امروز می بینیم منبع بسیاری از اخبار ما دشمنان فاسق و شبکه های خبری هستند که توسط افراد فاسق هدایت میشود.

وی در پایان با قدردانی از فعالیتهای تشکل خواهران انقلابی همدان گفت: مبنای این انقلاب اصول، عقاید و ارزشهای اسلامی است و کار فرهنگی زمان می برد و با اخلاق و‌عمل و حضور در میدان قطعا به نتیجه خواهد رسید.

در این نشست اعضای تشکل خواهران انقلابی همدان خواستار رسیدگی و توجه بیشتر مسئولان به وضعیت عفاف و حجاب در سطح شهر، ادارات، مدارس، آموزشگاه ها و دیگر مراکز عمومی شدند.

انتهای پیام /