شنبه 29 اردیبهشت 1403

دولت رئیسی در موضوع واکسن انقلاب کرد / سفرهای استانی بسیار خوب است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دولت رئیسی در موضوع واکسن انقلاب کرد / سفرهای استانی بسیار خوب است

راستی گفت: در حالیکه ورود واکسن به کشور قفل شده بود آقای رئیسی و تیمشان این قفل را شکستند و امروز هیچ کمبودی در واکسن نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر راستی در گفت‌وگو با آناج در خصوص عملکرد دولت در سه ماه گذشته اظهار داشت: اقدامات آقای رئیسی نشان می‌دهد که آینده روشن است به ویژه در خصوص واکسن کرونا که انقلاب بزرگی رخ داد و در حالیکه ورود واکسن به کشور قفل شده بود آقای رئیسی و تیمشان این قفل را شکستند و امروز هیچ کمبودی در واکسن نداریم.

وی با اشاره به وعده دولت برای جوانگرایی گفت: دولت آقای رئیسی در خصوص جوانگرایی تا حد زیادی به شعارها و وعده‌ها عمل کرد و انتظار داریم که تمام استانداران که نماینده قوه مجریه هستند هم این راه را پیش بگیرند همانگونه که آقای خرم در استان این موضوع را رعایت کردند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها درخواستی که از آقای رئیسی داریم این است که تغییر و تحول در بدنه دولت را سرعت ببخشند، امروز بسیاری از مدیران کل و معاونین وزرا هنوز بلاتکلیف هستند و اگر قرار به تغییر است این کار انجام و اگرنه تکلیف مشخص شود.

وی ادامه داد: ما تنها نباید از آقای رئیسی برای تغییرات انتظار داشته باشیم بلکه باید تیم همراه هم کمک باشند اما این بلاتکلیفی مدیران خلا در قدرت ایجاد می‌کند.

راستی در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور و مدیران اگر در میدان باشند از نزدیک موقیت را فهمیده و در برنامه ریزی به شرایط توجه خواهند کرد که این کار آقای رئیسی بسیار خوب است اما باید نتیجه این سفرها حل مشکلات باشد و بررسی موقتی انجام نشود.

انتهای پیام /