یک‌شنبه 8 مهر 1403

دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها در خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها در خراسان جنوبی برگزار شد

بیرجند - ایرنا - دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 700 آموزشگاه خراسان جنوبی برگزار شد.

در آیین محوری دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها که در دبستان شاهد پسران شهرستان بیرجند با حضور مسوولان برگزار شد رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 700 جایگاه جمع‌آوری کمک به سیلزدگان در 12 منطقه آموزشی استان به مدت یک هفته ساماندهی شده است.

محمدرضا با اطمینان با بیان اینکه اولین سیل مهربانی همکلاسی‌ها اوایل سال جاری در جریان سیل استان گلستان برگزار شد افزود: در این آیین دبیران، اولیا و دانش آموزان 150 میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کردند.

وی گفت: خراسان جنوبی در اولین سیل مهربانی همکلاسی‌ها معین استان گلستان بود که کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه هدف در کمترین زمان ممکن به این استان ارسال شد.

با اطمینان اظهار داشت: قبل از اولین سیل مهربانی هم 50 هزار پاکت با همکاری جمعیت هلال احمر بین دانش‌آموزان توزیع شد اما در دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها به جز مدارسی که برنامه‌ها به صورت نمادین برگزار می‌شود نظری به توزیع پاکت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جایگاه‌های تعبیه شده در مدارس تحویل دهند، تصریح کرد: امیدواریم سیل مهربانی همکلاسی‌ها آلام تعداد زیادی از دانش‌آموزان استان سیستان بلوچستان را تسکین دهد.

رییس سازمان دانش آموزی افزایش مهارت‌های اجتماعی، نوع دوستی، مهارت اجتماعی، همدلی، کمک به دیگران و آشنایی دانش آموزان به بحث انفاق و ایثار را از مهمترین اهداف این آیین بیان کرد.

اکنون 175 هزار دانش‌آموز در خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*