یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «روزهای اول سیل کسانی‌که در کنار مردم بودند سوخت‌برها بودند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. از ملت سربلند ایران و همچنین عزیزانی مانند پرویز پرستویی و رسول خادم که از روزهای اولیه بدون هیچ منتی درکنار مردم بودند تشکر می‌کنم اقدام آن‌ها در یاد و خاطر مردم آن پهنه خواهد ماند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه لرستان گفت: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هم به وظیفه قانونی خودش عمل کند، کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش می‌شود، اینها بررسی شود، اگر صحیح هستند، کسانی که تخلف کرده‌اند در موردشان اقدام قانونی صورت گیرد، اگر صحیح نیستند، به افکار عمومی توضیح داده شود، سلامت انتخابات بحث مهمی است، هر کسی به‌اندازه یک رأی تخلف کرده باشد باید بر اساس قانون با او برخورد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روی جلیقه خاکی‌شان نوشته بود «حوزه علمیه امام خمینی (ره) 2» پرسیدم این حوزه برای کدام منطقه رشت است؟ که با لهجه تهرانی‌اش گفت: «ما از تهران اومدیم» برایم جالب بود که چطور از تهران به آستارا آمده‌اند.

خبرگزاری دانا

چالوس و ناریان طالقان از جمله مناطقی بود که طی روزهای اخیر بارش باران از مرز آبگرفتگی عبور کرد، سیل به راه انداخت و خسارت‌هایی را به دنبال داشت.

خبرگزاری دانا

در کنار نگرانی‌های بزرگی که سیلاب‌های اخیر در کشور ایجاد کرد، سیلِ کمک‌های مردمی و همدلی و مهربانی که در بستر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان پدید آمد، حس دلگرمی و امنیت خاطر ایجاد می‌کند. علاوه بر این بارندگی‌های اخیر منابع آبی کشور را نیز غنی کرد.

خبرگزاری دانا

گروه‌های جهادی و بسیجیان و داوطلبان هلال احمر از جمله کسانی بودند که بی سر و صدا و بصورت شبانه‌روزی در میدان حاضر شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان حافظان امنیت و نماد اقتدار کشور در همه عرصه‌ها حضور موثر دارند بویژه در حوادث و بحران‌ها مثل سیلاب که طی 2 نوبت در دیماه امسال استان کرمان را درگیر کرده است.

خبرگزاری دانا

جواد جلالی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بحث تخلیه آب و لایه روبی آبی که در معابر عمومی و منازل روستایی و شستشوی لوازم و اثاثیه مردم از اولویت های گروه های جهادی است، گفت: ارسال مواد غذایی برای راه اندازی آشبزخانه جهت طبخ غذای گرم همچنان ادامه داد و روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در هر یک از شهرستان های سیل زده طبخ می شود.

خبرگزاری دانا

علی ترکاشوند گفت: کسبه اصناف، تجار، بازرگانان و خیرین، بسیجیان و معتمدین 100 اتحادیه البرز برای جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان کنارک سیستان با بسیج اصناف مشارکت می کنند.

خبرگزاری دانا

دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی استان گلستان پابه‌پای کادر درمان داوطلبانه در حال خدمت هستند.

خبرگزاری دانا

در روزهای سخت کرونا، دل‌هایی برای کمک به همنوعان می‌تپد، این همان حس همدلی و با هم بودن است که تلخی‌های کرونا را کم می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانبازانی که دیروز در خاکریز جبهه بودند، امروز در رزمایش همدلی به میدان آمدند تا نگذارند چرخ زندگی هموطنانشان به سختی بچرخد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان در زمان شیوع ویروس کرونا 30 میلیارد تومان در قالب رزمایش همدلانه برای کمک به افراد بی‌بضاعت جمع‌آوری کردند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدرسه روستای چشمه شیرین واشیان پلدختر احداث شده توسط خیران و شیعیان هندوستان روز دوشنبه افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس با فعال شدن شبکه شاد می‌توانند گروه‌های پرورشی را ایجاد کنند. هیچ فعالیتی را کمرنگ یا حذف نمی‌کنیم و شرح وظایف همه بخش‌ها در شرایط زرد و قرمز تنظیم و ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نمی توان درباره عملکرد دستگاه های مختلف کشور در آخرین سال دولت تدبیر و امید سخن گفت، اما روزهای سخت رفته و سایه سنگین حضور ویروس کرونا در برنامه ریزی های آتی را نادیده گرفت. وزارت آموزش و پرورش در کنار تلاش برای مدیریت جریان آموزش در دوران تعطیلی مدارس به علت کرونا، برنامه های دیگری را در زمینه های مختلف به اجرا درآورده است و اکنون بر بازگشایی مدارس از پانزدهم شهریورماه با سناریوهای...