جمعه 28 اردیبهشت 1403

دوچرخه سواری کوهستان

دوچرخه سواری کوهستان

وب‌گاه ورزش سه

نزدیک به چهار ماه تا برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و هرچند شاکله اصلی رشته‌های اعزامی مشخص شده اما برخی رشته‌ها کماکان در لیست انتظار قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان هرمزگان با شرکت 10 نفر در بخش بانوان و 21 نفر در بخش آقایان در دو رده سنی جوان و بزرگسال امروز 15 اردیبهشت در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«جمشید جوادی»، در جریان برگزاری مسابقات کشوری تنکابن دچار ایست قلبی شد و جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این ویدیو از مراسم اهدای جایزه یک مسابقه دوچرخه سواری کوهستان در تنکابن استان مازندران در 8 اردیبهشت 1402 واکنش‌برانگیز شده است. گفته شده که «پس از ممانعت مسئولان از حضور زنان در این مسابقات»، مردان نیز در حمایت از بانوان از رفتن به روی سکو خودداری کردند./ اسکان نیوز

وب‌گاه ورزش سه

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان تنکابن درپی حواشی به وجود آمده پس از پایان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور دراین شهرستان واکنش نشان داد وگفت: برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات بانوان از سوی هیئت وفدراسیون دوچرخه سواری اعلام نشده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان 2 اردیبهشت 1402 در منطقه دره گردو استان مرکزی برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

در نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 امروز شنبه 26 فروردین ماه به ریاست سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد. در ابتدای جلسه علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان در بخش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گزارشی از آخرین جلسه ارائه و توضیحاتی را در خصوص...

خبرگزاری مهر

در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.

وب‌گاه گسترش

انتخاب و خرید دوچرخه نیاز به اطلاعات بالا و مهمی دارد. در این مقاله معیارهایی را مشخص کنیم و طبق آن بهترین دوچرخه را خریداری کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا عنوان کرد، به این دلیل که بار کاری روی او زیاد بوده است فراموش کرده شماره ورزشکار را به محل مسابقات بیاورد.

وب‌گاه ورزش سه

پرافتخارترین دختر دوچرخه‌سوار ایران علت مدال نگرفتنش در قهرمانی آسیا 2022 را بازگو و عنوان کرد که مدالش بخاطر بی‌دقتی سرپرست تیم از دست رفت.

وب‌گاه ورزش سه

دوچرخه‌سواری کوهستان ایران از کسب مدال قهرمانی آسیا بازماند و در هیچ رده سنی روی سکو نرفت.

خبرگزاری دانا

کاپیتان تیم ملی کوهستان کشورمان فرصت کسب مدال قهرمانی آسیا را از دست داد.