جمعه 28 اردیبهشت 1403

دوچرخه سواری کوهستان

دوچرخه سواری کوهستان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند هوایی ارتش گفت: رعد پدافند در تمامی بخش‌ها صاحب عنوان شد که اتفاقی فوق‌العاده بود؛ ما قهرمانِ تیمی در دور نخست شدیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانوی دوچرخه سوار کشورمان 3 وردکاپ و مسابقه کوهستان را در پیش دارد که باید در آنها به میدان برود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حکم سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری تا زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوچرخه سواری ایتالیایی در اولین مرحله از تور کاتالونیا دچار ایست قلبی شد اما با کمک پزشکان حیاتی دوباره یافت.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استان همدان با برخورداری از طبیعت بکر، ویژگی‌های فصلی و نیز امکانات مناسب در حوزه های ورزش های زمستانی و طبیعی مانند کوهنوردی و اسکی می‌تواند از این فرصت لازم برای توسعه فراگیر حوزه گردشگری ورزشی به خوبی بهره مند شود.

خبرگزاری دانا

از دوچرخه سواری کوهستان تا قایقرانی در آب‌های خروشان فرصت‌های خدادادی است که در غرب استان اصفهان می‌توان در رودخانه پلاسجان و طبیعت حاشیه آن دنبال کرد، محیطی ساحلی و جذاب برای برنامه ریزی تفریحی - ورزشی یکی، دو روزه بسیار عالی است.

خبرگزاری مهر

فرانک پرتوآذر لژیونر دوچرخه سواری کوهستان کشورمان در جایگاه نهم رقابت های بین المللی ترکیه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانوی لژیونر دوچرخه سواری کوهستان کشورمان در جایگاه نهم رقابت های بین المللی ترکیه قرار گرفت و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورد.

خبرگزاری دانا

لژیونر دوچرخه سواری کوهستان کشورمان در جایگاه نهم رقابت های بین المللی ترکیه قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تا زمانی که این همدلی بین جامعه دوچرخه‌سواری به وجود نیاید نمی‌توانیم منتظر تکرار روز‌های طلایی گذشته باشیم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور BMX برگزار و چهره تیم ها و نفرات برتر این مسابقات مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برای دوچرخه سوارانی که در لیست تیم ملی بودند پاسپورت بیولوژیگ گرفتیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری یک سرداور از کشور قبرس برای حضور در ایران و برگزاری رقابت های بین المللی کوهستان، به کشورمان سفر خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با برگزاری لیگ دسته یک جاده کشور، پرونده مسابقات فدراسیون بسته شد و از اکنون خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا

فینال مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان، در رشته دانهیل جمعه 19 آذر ماه 1400 در پیست دراک شیراز و با شرکت 48 دوچرخه سوار در رده جوانان و بزرگسالان آقایان و بزرگسالان بانوان برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها تیم صنعت مس کرمان در رده بزرگسالان آقایان و تیم الویزویگر زنجان در رده جوانان آقایان عناوین قهرمانی را کسب کردند. در بخش بانوان نیز سمیه داوودآبادی فراهانی از تیم بایک شاپ قابلی...

خبرگزاری مهر

شیراز _ پس از پایان مرحله دوم مسابقات سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور در استان فارس، جمع بندی نتایج این مسابقات مشخص شد.