دوشنبه 9 مهر 1403

دو حکم دیگر در وزارت ارشاد در راه است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دو حکم دیگر در وزارت ارشاد در راه است

تازه‌ترین خبرها از وزارت ارشاد حکایت از قطعی شدن حضور رائد فریدزاده به عنوان رئیس سازمان سینمای و نیکنام حسین‌پور برای ریاست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ دارد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بیش از یک هفته ازصدور آخرین حکم سید‌عباس صالحی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گذرد، با این حال هنوز تکلیف معاونت‌های وزارتخانه مشخص نشده است، این در حالی است که اهالی فرهنگ و هنر همچنان منتظر گزینه‌های سید‌عباس صالحی برای کلیدی‌ترین پست‌های ساختمان بهارستان هستند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که با وجود مطرح شدن گزینه‌های بسیار برای معاونت‌های فرهنگی‌، هنری ، مطبوعاتی و قرآنی هنوز گزینه‌ای نهایی نشده و بررسی‌های صالحی و همراهانش در وزارت ارشاد همچنان ادامه دارد.

جدیدترین اخبار از ترکیب تیم مدیریتی صالحی در وزارت ارشاد

در میان گزینه‌های مطرح شده‌، حضور نیکنام حسین‌پور به سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رائد فریدزاده به عنوان رئیس سازمان سینمایی نهایی شده است.

در معاونت مطبوعاتی نام رضا نوروز‌پور مطرح و در معاونت فرهنگی نیز گزینه‌هایی از جمله نادره رضایی‌، همایون امیرزاده و... مطرح بوده‌اند‌، اما هیچ یک از این گزینه‌ها جدی نشده‌اند.