شنبه 28 مهر 1403

دو گل زدم و خودم را پیدا کردم / ویتور روکه: شش، هفت ماه بود نخندیده بودم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو گل زدم و خودم را پیدا کردم / ویتور روکه: شش، هفت ماه بود نخندیده بودم!

ویتور روکه، ستاره برزیلی که با بی‌مهری بارسا مواجه شد در تیم ملی کشورش درخشید تا روحیه خود را بازیابد.

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه 19 ساله با درخشش در بازی‌های اخیر تیم ملی زیر 20 سال برزیل موفق شده بار دیگر لبخند بزند و روزهای تلخی که در بارسلونا تجربه کرد را پشت سر بگذارد.

روکه که توسط بارسا با بتیس واگذار شده فصل جدید را هم خوب آغاز کرد و در اولین بازی‌اش برای این تیم در سانتیاگو برنابئو با اینکه چند دقیقه در نیمه دوم وارد زمین شد ولی عملکرد قابل توجهی داشت.

اما او در فیفا دی به تیم ملی زیر 20 سال برزیل پیوست و درخشید. ستاره جوانی که توسط بارسلونا به بتیس قرض داده شده در جریان پیروزی تیم ملی زیر 20 سال برزیل مقابل مکزیک دو گل به ثمر رساند.

روکه بعد از بازی در مصاحبه خود نشان داد که با این گلها چه فشاری از روی شانه‌هایش برداشته شده است:" دو گلی که برای برزیل زدم؟ شش هفت ماه بود که نخندیده بودم و امروز دوباره خندیدم".

او در ادامه از کادر فنی سلسائو تشکر کرد و گفت:" می‌خواهم از همه کسانی که در تیم ملی برزیل به من کمک کردند تشکر کنم. فقط یک هفته کنار تیم ملی بودم ولی همین مدت کوتاه خیلی به من کمک کرد. به خصوص از نظر روحی. با بچه‌ها شوخی کردیم و خندیدیم و لذت بردیم. لذت بردن از فوتبال از هر چیزی مهمتر است".

دو گل زدم و خودم را پیدا کردم / ویتور روکه: شش، هفت ماه بود نخندیده بودم! 2