یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دپو 12 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های استان زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز 12 هزار تن به راهدارخانه‌ها حمل و دپو شده است، گفت: راهدارخانه‌های زنجان برای ارائه خدمات زمستانی به مردم در آمادگی کاملی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نظری در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای زمستان، اظهار کرد: برای راهداری زمستانی از ابتدای آذرماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سطح استان زنجان 32 راهدارخانه با 250 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری فعال است، ابراز کرد: 400 نفر از نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در طول ایام زمستان در محورهای مواصلاتی به همشهریان ارائه خدمات خواهند کرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه 12 گردنه برف‌گیر در سطح استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: طول این 12 گردنه 188 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان هرساله در راستای برف‌روبی و یخ‌زدایی اقدام به خرید نمک و ماسه می‌کند، افزود: امسال پیش‌بینی خرید 16 هزار تن نمک انجام‌شده است.

نظری با بیان اینکه تا به امروز 12 هزار تن به راهدارخانه‌ها حمل و دپو شده است، ادامه داد: با بارش اولین برف اقدامات برف‌روبی و یخ‌زدایی در محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام /