شنبه 5 آبان 1403

دکو به کمک سرمربی می‌آید / منتقد اصلی ژاوی با او دوست خواهد شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دکو به کمک سرمربی می‌آید / منتقد اصلی ژاوی با او دوست خواهد شد

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا می‌خواهد از طریق صحبت با ایلکای گوندوگان به ژاوی هرناندز کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال تلاش برای بهبود فرم ناامیدکننده‌ایست که چند ماه است آنها را درگیر کرده. یکی از افرادی که مسئول انجام این کار است، دکو، مدیر ورزشی تیم است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه و دکو توافق کرده‌اند که این مدیر ورزشی باید نقش فعال‌تری در کمک به تیم داشته باشد. او باید به عنوان پشتیبان ژاوی هرناندز، سرمربی تیم عمل کند و با او همکاری نزدیک‌تری داشته باشد.

بر اساس گزارش‌های رادیو کاتالونیا در بعدازظهر پنجشنبه لاپورتا و دکو نگران وضعیت فعلی ژاوی و تیم هستند. یکی از راه‌هایی که دکو با انجام آن می‌خواهد به تیم کمک کند، درخواست تلاش بیشتر از ایلکای گوندوگان است.

ستاره آلمانی بارسلونا با اینکه عملکرد آنچنان بدی نداشته اما آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرده و رهبر تیم ژاوی نبوده است. ژاوی احساس می‌کند گوندوغان تحت تأثیر روبرت لواندوفسکی هم‌تیمی آلمانی زبانش قرار گرفته است‌. لوا نیز احساس می‌کند اعتماد ژاوی را از دست داده و این حس را به گوندوگان هم منتقل کرده است.

ماه گذشته نیز گزارشی منتشر شد که خبر از رابطه نه‌چندان خوب ژاوی و بازیکنان باتجربه بارسلونا می‌داد. زیرا برخی از این بازیکنان مرتکب اشتباهاتی شده‌اند که باعث شده اعتماد ژاوی را از دست بدهند.

دکو به کمک سرمربی می‌آید / منتقد اصلی ژاوی با او دوست خواهد شد 2