جمعه 13 مهر 1403

دیدار الهلال و پرسپولیس با ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه امیر فیصل بن فهد برگزار می شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دیدار الهلال و پرسپولیس با ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه امیر فیصل بن فهد برگزار می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس ایران و الهلال عربستان روز شنبه در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند. پیش از این قرار بود که با ظرفیت محدود ورزشگاه امیر فیصل بن فهد میزبان شاگردان گل محمدی باشد اما وزارت ورزش عربستان دقایقی پیش در توییتی از ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه های این کشور برای بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس ایران و الهلال عربستان روز شنبه در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند. پیش از این قرار بود که با ظرفیت محدود ورزشگاه امیر فیصل بن فهد میزبان شاگردان گل محمدی باشد اما وزارت ورزش عربستان دقایقی پیش در توییتی از ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه های این کشور برای بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

بدین ترتیب بازی پرسپولیس - الهلال و النصر عربستان - الوحده امارات با ظرفیت 100 درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد. در بخشی از بیانیه وزارت ورزش عربستان آمده است:

هواداران بالای 12 سال که هر دو دز واکسن کرونای مورد تأیید وزارت سلامت را تزریق کرده‌اند، می‌توانند در ورزشگاه‌های مرسول پارک و امیر فیصل بن فهد حاضر شوند. البته آنها باید پروتکل‌های بهداشتی را در ورزشگاه رعایت کنند.

دیدار الهلال و پرسپولیس با ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه امیر فیصل بن فهد برگزار می شود 2