سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با امیرعبداللهیان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دیدار «محمدحسن حبیب اله زاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارائه گردید. امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دیدار «محمدحسن حبیب اله زاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارائه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسؤولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌هایی لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آن‌ها را ارائه نمود.