شنبه 31 شهریور 1403

دیدگاه متفاوت انریکه در مورد المپیک: بازیکنان آزادند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیدگاه متفاوت انریکه در مورد المپیک: بازیکنان آزادند!

لوئیز انریکه می‌گوید مشکل زیادی با حضور بازیکنان پاری سن ژرمن در مسابقات المپیک ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حضور یا عدم حضور بازیکنان در مسابقات المپیک یکی از دغدغه‌های جدید باشگاه‌های بزرگ اروپایی است. با توجه به برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکا، یورو و المپیک در تابستان 2024، باشگاه‌ها نمی‌خواهند فشار زیادی به بازیکنان‌شان وارد شود و آنها دچار مشکلات جسمانی و مصدومیت شوند.

باشگاه‌ها برای مخالفت با بازیکنان برای نرفتن به المپیک دست بالاتر را دارند. با توجه به اینکه این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار نمی‌شود، آنها می‌توانند با حضور بازیکنان‌شان در المپیک مخالفت کنند اما از سمت دیگر علاقه برخی بازیکنان به حضور در این مسابقات مسئله را پیچیده‌تر کرده است.

با وجود مخالفت باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا با حضور ستاره‌های تیم در المپیک، اما لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است می‌توانند با بازیکنان برای این مسابقات به توافق برسند.

انریکه در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:«من مشکلی با رفتن بازیکنان به المپیک ندارم. خودم هم در زمانی که بازیکن بودم در این بازی‌ها شرکت کرده‌ام و قهرمانی را هم به دست آورده‌ام. البته با توجه به اینکه یورو هم در این تابستان برگزار می‌شود، باید با بازیکنان صحبت کنیم، چون به نظرم نمی‌شود هر دو مسابقه را کنار هم گذاشت و در هر دو شرکت کرد. این برای خود بازیکنان هم مسئله مهمی است.»

این مربی در مورد احتمال حضور وارن زئیر امری در مسابقات المپیک گفت:«شخصا من را نمی‌ترساند. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند در المپیک بدرخشد.»

او همچنین در واکنش به سوالی در مورد علاقه کیلیان امباپه به شرکت در المپیک هم پاسخ داد:«او می‌خواهد پاری سن ژرمن را در انتهای فصل ترک کند. برای المپیک دیگر نباید با ما در تماس باشد و باید با باشگاه آینده‌اش به توافق برسد. پس من نمی‌توانم نظر بدهم.»

دیدگاه متفاوت انریکه در مورد المپیک: بازیکنان آزادند! 2