چهارشنبه 4 مهر 1403

دیدیه اندونگ جای خالی روزبه را پر می‌کند:/ ستاره گابنی، فرمانده آبی‌ها در دربی پایتخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیدیه اندونگ جای خالی روزبه را پر می‌کند:/ ستاره گابنی، فرمانده آبی‌ها در دربی پایتخت

دیدیه اندونگ مهم‌ترین بازی خود برای استقلال را در دربی تجربه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه اندونگ ستاره گابنی خط میانی استقلال در بازی امروز نقش ویژه‌ای خواهد داشت، خط هافبک پرسپولیس با حضور بازیکنان فنی و باتجربه بیشتر جریان بازی را در نیمه حریف کنترل می‌کند و این منطقه‌ای است که اندونگ در آنجا نقش پررنگی دارد و می‌تواند شرایط مسابقه را تغییر دهد.

اندونگ تخصص بالایی در توپ‌ربایی و انتقال توپ به جناحین دارد و سرعت عمل بالای این بازیکن می‌تواند برگ برنده آبی‌ها باشد، اندونگ بازیکن فیزیکی با قابلیت فنی و تکنیکی بالاست که از او یک هافبک کامل در تیم استقلال ساخته است، با این شرایط او در صورتی که روز خوبش باشد می‌تواند اسلامی و ماشاریپوف را در شرایطی صاحب توپ کند که برتری عددی برای استقلال باشد و آبی‌ها روی دروازه سرخ‌ها خلق موقعیت کنند.

این ستاره گابنی هنوز نتوانسته موفق به ارسال پاس گل یا گلزنی شود، اما در بازی با الغرافه به خوبی هافبک‌های تیم قطری را از جریان مسابقه خارج کرد و در یک بازی مهم نقش خود را روی روند کلی استقلال ثابت کرد.

دربی روز چهارشنبه یک بازی درگیرانه و پربرخورد در میانه میدان خواهد بود و درخشش بازیکنان خط میانی هرکدام از دو تیم می‌تواند تیم برنده را مشخص کند، باکیفیت‌ترین هافبک استقلال مهره‌ای است که می‌تواند برگ برنده نکونام در این مسابقه باشد.

با توجه به غیبت روزبه چشمی، این بازیکن که سابقه حضور در فوتبال انگلیس و فرانسه را در کارنامه دارد می‌تواند رهبری خط میانی استقلال را برعهده داشته باشد.

دیدیه اندونگ جای خالی روزبه را پر می‌کند:/ ستاره گابنی، فرمانده آبی‌ها در دربی پایتخت 2