جمعه 30 شهریور 1403

ذخیره‌سازی اورانیوم

ذخیره‌سازی اورانیوم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره دستاوردهای احیاء شده گفت: درموضوع ذخیره‌سازی اورانیوم، نصب سانتریفیوژهای جدید و با قدرت و افزایش درصد غنی‌سازی از جمله دستاوردهایی از دست رفته در دور جدید مذاکرات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مناقشه روسیه و اوکراین پس از سال‌ها افت و خیز بالاخره به مرحله درگیری مستقیم رسیده است، اما چرا کار اوکراین به اینجا کشیده شد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

توسعه برنامه اتمی جمهوری اسلامی گزینه‌های نامطلوبی را در پیش روی آمریکا گذاشته است. احیای برجام، به اندازه انعقاد توافق در زمان اولیه باعث خرید زمان یا ایجاد مصونیت نمی‌شود، اما این کار بهترین انتخاب در میان مجموعه‌ای از گزینه‌های بد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریستین ساینس مانیتور در گزارشی به تحلیل مذاکرات برجام پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد در یادداشتی نوشت: گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درحالی منتشر شد که مدت زمان زیادی از پایان سفر رافائل گروسی به تهران و توافق میان جمهوری اسلامی ایران و آژانس برای حل و فصل اختلافات فی‌مابین نمی‌گذرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیاست حفظ برجام و مماشات با کشورهای غربی در این زمینه، بازی در زمینی است که آمریکا و طرف‌های اروپایی برای ما طراحی کرده‌اند و ادامه این روند، تنها سبب وارد آمدن خسارت‌های روزافزون به کشور خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «برجام» توافقی بود که در ظاهر میان ایران و کشورهای 5+1 انجام شد، اما واقعیت این است که این توافق دو طرف داشت: ایران و آمریکا. با خروج آمریکا از برجام، این توافق فلسفه وجودی خود را از دست داد و انتظار می‌رفت ایران نیز به این توافق پایان داده و انجام تعهدات خود را تعلیق کند اما دولتمردان تصمیم دیگری گرفتند. تحلیل دولت در ابتدا این بود که با خروج...