یک‌شنبه 6 آبان 1403

ذوق و شوق روکه تمامی ندارد: واقعا بارسایی‌ام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ذوق و شوق روکه تمامی ندارد: واقعا بارسایی‌ام!

ویتور روکه، خرید جدید بارسا، از اولین روز حضورش در این باشگاه ویدیویی منتشر کرد تا نشان دهد چقدر از بارسایی شدن خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار چند ماهه هواداران بارسلونا و ویتور روکه برای رسمی شدن انتقال او بالاخره به پایان رسید و این پدیده برزیلی با امضای قراردادش رسما از اتلتیکو پاراننزه به بارسا پیوست.

ویتور روکه حتی پیش از سفر به بارسا برای امضای قرارداد شوق و ذوق زیادی داشت و چندین پست او در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد روکه برای پرواز به بارسلون بی‌تاب است.

خوشحالی روکه از بارسایی شدن همچنان ادامه دارد. ویدیوی این پدیده برزیلی از روز اول حضورش در باشگاه بارسا نشان می‌دهد تیگرینیو روز شلوغ و پرماجرایی داشته است.

ویدیو با فرود هواپیمای او در فرودگاه شهر بارسلون آغاز می‌شود. روکه مستقیما از فرودگاه به کلینیک اختصاصی باشگاه رفته و تستهای پزشکی و اسکن‌های لازم را پشت سر می‌گذارد. سپس او را می‌بینیم که در دفتر باشگاه جلوی دوربین قرار گرفته و پای قرارداد 35 میلیون یورویی‌اش را امضا می‌کند.

ویتور روکه بعد از ناهار خوردن به اتاق مخصوص فوتوشوت بارسلونا می‌رود تا مقابل آرم باشگاه عکس بگیرد. روکه برای اینکه بار دیگر به هواداران یادآور شود که چقدر بارسایی است در این عکس هم به آرم باشگاه روی گرمکنش اشاره می‌کند.

ذوق و شوق روکه تمامی ندارد: واقعا بارسایی‌ام! 2
ذوق و شوق روکه تمامی ندارد: واقعا بارسایی‌ام! 3