یک‌شنبه 1 مهر 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکیب 11 نفره تیم کارلو آنچلوتی برای تقابل حساس رئال مادرید برابر دورتموند مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب اصلی رئال مادرید برای فینال لیگ قهرمانان اروپا توسط کارلو آنچلوتی اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

شادی، شور و هیجان خیابان‌های لندن را فرا گرفته است. هواداران بروسیا دورتموند و رئال مادرید از ساعت‌ها قبل از فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا، پایتخت انگلیس را به تسخیر خود درآورده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام امشب در حالی برای رئال در فینال چمپیونزلیگ به مصاف دورتموند می‌رود که با ادین ترزیچ، سرمربی حریف، رابطه ویژه‌ای دارد.

وب‌گاه ورزش سه

جام قهرمانی چمپیونزلیگ امشب توسط اسطوره رئال مادرید، زین‌الدین زیدان، وارد ورزشگاه ومبلی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

لوکا مودریچ، هافبک باتجربه و کلیدی رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید کرد. به این ترتیب، مودریچ سیزدهمین فصل حضور خود در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ساعتی پیش از شروع فینال چمپیونزلیگ در لندن، هواداران هر دو تیم در حال ابراز علاقه به یک ستاره هستند: جود بلینگام.

وب‌گاه ورزش سه

آندری لونین که با کاروان رئال مادرید به لندن پرواز نکرده بود ساعتی پیش از شروع فینال بالاخره به رئالی‌ها ملحق شد.

وب‌گاه عصر ایران

بوروسیا دورتموند در فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، به دنبال خلق یک رکورد تاریخی و قهرمانی بدون باخت در این رقابت‌ها است.

وب‌گاه ورزش سه

انتظار هواداران رئال و تونی کروس برای رونمایی از کفش ویژه ستاره آلمانی برای آخرین بازی‌اش با پیراهن رئال، به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

انتظارها به پایان رسید! باشگاه رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای معرفی رسمی کیلیان امباپه به عنوان بازیکن جدید خود از فصل 2024-25 به بعد است.

وب‌گاه عصر ایران

ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید که تمام تمرکزش روی فینال لیگ قهرمانان اروپا است و قهرمانی با تیمش را به کسب توپ طلا ترجیح می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و دورتموند، از 270 هوادار رئال که بلیط‌های بازی را از طریق یک پایگاه هواداری معتبر خریداری کرده بودند، کلاهبرداری شده است. بلیت‌های فروخته شده تقلبی بوده و در ورزشگاه ومبلی قابل استفاده نیستند.

وب‌گاه عصر ایران

فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و دورتموند امشب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود و پلیس این شهر تدابیر امنیتی ویژه‌ای را برای این بازی تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بازار سیاه بلیت‌فروشی فینال لیگ قهرمانان اروپا قیمت‌گذاری عجیبی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن امروز نه تنها به کیلیان امباپه بلکه به دو ستاره بزرگ دو فصل پیش تیمش مسی و نیمار هم طعنه زد.