یک‌شنبه 1 مهر 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 امشب با فینال آلمانی - اسپانیایی دورتموند - رئال مادرید در ورزشگاه ومبلی لندن به پایان می‌رسد. دورتموند در دو فینال قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا یک برد و یک باخت داشته است؛ اما رئال مادرید 17 بار در فینال این رقابت‌ها حضور داشته و تنها 3 بار در بازی آخر شکست خورده است. هر دو تیم از نیمه نهایی حماسی گذشتند و به ومبلی...

وب‌گاه ورزش سه

با وجود تغییر ساعت بازی‌های شب آخر لیگ جشن قهرمانی با فینال لیگ قهرمانان اروپا همزمان خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود، اما این بازی فقط به خاطر تقابل رئال مادرید و دورتموند نیست که خاص است. قیمت سرسام‌آور بلیت این دیدار، آن را به یکی از گران‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال تبدیل کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئال مادرید در فینالی نفس‌گیر و در ورزشگاه ومبلی لندن، بوروسیا دورتموند را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و پانزدهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه رئال مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئیس یوفا دیدار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس امشب فرصت این را دارد تا یکی از رکوردهای تاریخی لیونل مسی را بشکند.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه یوونتوس بار دیگر به عضویت اتحادیه باشگاه‌های اروپا درآمد.

خبرگزاری تسنیم

هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید برای فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

چندو، سرپرست رئال مادرید، به عنوان بازیکن یک قهرمانی و در پست بعد از بازنشستگی‌اش، هفت عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

فروش بلیت تقلبی به 270 هوادار رئال باعث رقم خوردن صحنه هایی عجیب در فرودگاه باراخاس شد.

وب‌گاه ورزش سه

امروز در جلسه اتحادیه باشگاه های اروپا (ECA) در لندن ناصر الخلیفی اعلام کرد که یوونتوس رسما از سوپرلیگ خارج شده و منتظر بازگشت رئال و بارسا هستند.

خبرگزاری تسنیم

در بازار سیاه بلیت‌فروشی فینال لیگ قهرمانان اروپا قیمت گذاری عجیبی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت و زمان پخش بازی پرسپولیس - مس رفسنجان و استقلال و پیکان از شبکه ورزش و سه اعلام شد. ساعت و زمان پخش بازی پرسپولیس - مس رفسنجان و استقلال و پیکان از شبکه ورزش و سه اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، امروز و درحساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران دیدارهای پرسپولیس - مس رفسنجان و پیکان - استقلال برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

گری لینه‌کر، ستاره انگلیسی سابق بارسلونا، اعلام کرد که در بازی امشب هوادار رئال مادرید است.

وب‌گاه تابناک

قهرمان سی‌ودومین دوره مسابقات لیگ قهرمانان اروپا (شصت‌ونهمین دوره بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا) امشب (شنبه) در تقابل تیم‌های بوروسیا دورتموند و رئال مادرید مشخص خواهد شد اما این فینال هم مثل خیلی از فینال‌های دیگر بازار سیاه بلیتش داغ است و سو‌ء‌استفاده‌کنندگان در کمین برای کلاهبرداری از هواداران هستند.

وب‌گاه ورزش سه

اسلاوکو وینچیچ، داور فینال لیگ قهرمانان، چند سال پیش در پرونده مواد مخدر و فحشا یکی از مظنونین بود!