یک‌شنبه 10 تیر 1403

رئیس اجرایی النصر: امضای قرارداد با شزنی دروغ است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئیس اجرایی النصر: امضای قرارداد با شزنی دروغ است

رئیس اجرایی باشگاه النصر عربستان امضای قرارداد با شزنی را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جویدو فینگا، رئیس اجرایی باشگاه النصر، به ابراهیم المهیدب، رئیس جدید زردپوشان اعلام کرد که با وویچک شزنی، دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا، قراردادی امضا نکرده است. این مطلب در جلسه‌ای که چهارشنبه برگزار گردید، اعلام شد و منابع مطلع این موضوع را به «الریاضیه» خبر دادند.

طی ماه جاری، گزارش‌های مطبوعاتی، باشگاه النصر را به این دروازه‌بان لهستانی مرتبط کرده و انتقال او به لیگ روشن سعودی را نزدیک دانسته بودند.

این منابع افزودند که فینگا به رئیس جدید النصر توضیح داده که قراردادهای آتی باشگاه با رأی‌گیری از طریق کمیته فنی متشکل از لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی، جویدو، رئیس اجرایی و فرناندو هیه‌رو، مدیر ورزشی اسپانیایی، نهایی خواهد شد.

باشگاه النصر فقط در صورت تأیید دو عضو از کمیته فنی با هر قراردادی موافقت خواهد کرد و در صورت عدم رسیدن به حد نصاب کافی، آن قرارداد نادیده گرفته خواهد شد.

رئیس جدید النصر در جلسه خود با جویدو به بررسی مسائل مالی و اداری داخل باشگاه پرداخت.

در این جلسه، فینگا و رئیس النصر بر انتخاب منیف الحربی به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی توافق کردند و مقرر شد پیشنهاد شغلی وی طی روزهای آتی ارسال شود.

وزارت ورزش، روز سه‌شنبه هیئت مدیره جدید النصر به ریاست المهیدب را تأیید کرد، پس از آنکه او در مجمع عمومی باشگاه النصر به جای مسلی آل معمر انتخاب شد.

باشگاه النصر، 27 سپتامبر گذشته، با جویدو برای تصدی پست ریاست اجرایی باشگاه قرارداد بست.

رئیس اجرایی النصر: امضای قرارداد با شزنی دروغ است 2