شنبه 26 خرداد 1403

رئیس دفتر رییس جمهور: مسأله تیم فنی و بحث فنی بالگرد در دست بررسی است

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
رئیس دفتر رییس جمهور: مسأله تیم فنی و بحث فنی بالگرد در دست بررسی است

«غلامحسین اسماعیلی» رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در جمع خبرنگاران تأکید کرد: مسأله تیم فنی و بحث فنی بالگرد در دست بررسی است. رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه "بحث فنی بالگرد در دست بررسی است" گفت: در این 45 روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این 45 روز، کار 450 روز را انجام دهیم. به گزارش عرشه آنلاین، «غلامحسین اسماعیلی» رییس دفتر رییس جمهور در...

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه "بحث فنی بالگرد در دست بررسی است" گفت: در این 45 روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این 45 روز، کار 450 روز را انجام دهیم.

به گزارش عرشه آنلاین، «غلامحسین اسماعیلی» رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در جمع خبرنگاران گفت: ما نه تنها در این 45 روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این 45 روز کار 450 روز را انجام دهیم.

رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: از شهید آیت‌الله رئیسی آموختیم که خسته نشویم و پای به پای ایشان دویدیم. ایشان خسته نشدند و ما هم خسته نشدیم.

اسماعیلی بیان کرد: امروز با دلی داغدار اما با امید به آینده کار را ادامه خواهیم داد و همزمان انتخابات دور بعد ریاست جمهوری را برگزار خواهیم کرد و ادامه مسیر را به شخص دیگری خواهیم سپرد.

وی در ادامه تأکید کرد: مسأله تیم فنی و بحث فنی بالگرد در دست بررسی است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به حضور حسین امیرعبداللهیان در میان شهدای خدمت، گفت: امیرعبداللهیان از معدود دیپلمات‌های مجاهدی بود که میدان و دیپلماسی را در هم ادغام کرد و جهاد خود در میدان را به دیپلماسی نیز برد. او یک دیپلمات مجاهد بود. ایشان این نبرد را به احسن وجه در سخت‌ترین شرایط در میدان دیپلماسی انجام داد.

رییس دفتر رییس جمهور امیرعبداللهیان را یک الگو برای حوزه دیپلماسی بین‌المللی دانست و گفت: از این به بعد اگر بخواهیم یک دیپلمات الگو برای جهان بشریت معرفی کنیم او شهید «حسین امیرعبدالهیان» است.

وی ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان به لحاظ مجاهدتی که انجام داد از روز اول به ویژه بعد از نبرد غزه و ظلمی که در غزه شد و بعد از آن هم تحقق وعده صادق در حوزه دیپلماسی سنگ تمام گذاشت و یک مکتب جدید دیپلماسی در حوزه روابط بین‌المللی را ایجاد کرد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کابینه بعدی همین مسیر را ادامه خواهد داد، گفت: باید ادامه دهد؛ ادامه می‌دهد اصلا سوال نیست بلکه مردم در موقع انتخاب باید از دولتمردان بعدی شرط کنند و عهد بگیرند که مسیر شهید آیت‌الله رییسی را ادامه دهند و این حضور این پیام را به دولتمردان بعدی کشور منتقل کرد./ انتخاب

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

رئیس دفتر رییس جمهور: مسأله تیم فنی و بحث فنی بالگرد در دست بررسی است 2