دوشنبه 7 آبان 1403

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: مواضع دشمن صهیونیستی همچون کیسه بوکسی برای رزمندگان شده است + فیلم و زیرنویس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: مواضع دشمن صهیونیستی همچون کیسه بوکسی برای رزمندگان شده است + فیلم و زیرنویس

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسم تشییع پیکر شهید حاج ابوطالب که ساعتی پیش در جنوب لبنان برگزار شد گفت: دشمن کماکان در حماقت خود غوطه‌ور است و از تجارب گذشته درس نگرفته است. صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که ترور رهبران، مقاومت و مجاهدان را ضعیف می‌کند. اما تجربه ثابت کرده است که هر چه رهبری به شهادت برسد، مقاومت ریشه‌دارتر، قوی‌تر و مصمم‌تر...

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسم تشییع پیکر شهید حاج ابوطالب که ساعتی پیش در جنوب لبنان برگزار شد گفت: دشمن کماکان در حماقت خود غوطه‌ور است و از تجارب گذشته درس نگرفته است. صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که ترور رهبران، مقاومت و مجاهدان را ضعیف می‌کند. اما تجربه ثابت کرده است که هر چه رهبری به شهادت برسد، مقاومت ریشه‌دارتر، قوی‌تر و مصمم‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر هدف دشمن از شهادت فرمانده و یار عزیز ما، شهید ابوطالب، تضعیف روحیه ما و عقب‌نشینی از حمایت از مظلومان، مجاهدان و مقاومان در غزه قهرمان بود، باید بداند که پاسخ قاطع و بدون تردید ما پس از این خون‌های پاک فرمانده گرامی‌مان، افزایش شدت، قدرت و تنوع عملیات ما خواهد بود.

صفی الدین خاطرنشان کرد: برادران و فرزندان ابوطالب به این دشمن نشان خواهند داد که رزمندگان اسلام در لبنان چه کسانی هستند. فرزندان و پیروان محمد و علی چه کسانی هستند که ضربات سختی به او وارد می‌کنند و نقشه‌هایش را نقش بر آب می‌کنند. آنها مواضع مستحکم او را که مقاومت آن را به کیسه بوکس برای سلاح‌های قدیمی و جدید تبدیل کرده است، هدف قرار می‌دهند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ادامه داد: اگر دشمن، همانطور که رسانه‌هایش هر روز اعلام می‌کنند، از آنچه در شمال فلسطین بر سرش آمده فریاد می‌زند و ناله می‌کند، باید خود را برای گریه و زاری آماده کند.

وی تصریح کرد: شهادت آرزوی هر مجاهد و هدف هر یک از رهبران ما است. شهادت سریع‌ترین راه برای رسیدن به آرزو و کمال مورد نظر اهل ایمان است، جایی که به شهدا و اولیای گذشته می‌پیوندند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: مواضع دشمن صهیونیستی همچون کیسه بوکسی برای رزمندگان شده است + فیلم و زیرنویس 2