یک‌شنبه 1 مهر 1403

رافائل واران نمی خواهد از اولدترافورد برود / ستاره یونایتد پرونده جدایی‌اش را بست (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رافائل واران نمی خواهد از اولدترافورد برود / ستاره یونایتد پرونده جدایی‌اش را بست (عکس)

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعه جدایی اش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعات زیادی طی روزهای اخیر در مورد جدایی رافائل واران از منچستریونایتد مطرح می‌شود، این مدافع فرانسوی با انتشار عکسی در اینستاگرام از تمایلش برای ماندن در اولدترافورد خبر داد.

سفر اخیر انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد، به لندن گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال رافائل واران به فوتبال عربستان را به اوج رساند و بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که رئیس باشگاه الاتحاد برای مذاکره با مدافع یونایتد به انگلیس سفر کرده است.

الاتحاد پیش از این با ستاره‌هایی چون کریم بنزما، انگولو کانته و ریاض محرز قرارداد بسته بود و از رافائل واران به عنوان آخرین خرید بزرگ این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی فصل 24-2023 یاد می‌شد.

گزارش‌های ضد و نقیض بسیاری در مورد آینده واران منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد که او با توجه به پست اخیر اینستاگرامش می‌خواهد در اولدترافورد بماند. مدافع فرانسوی در این پست عکسی از خود در حال بوسیدن لوگوی منچستریونایتد را به اشتراک گذاشته تا در بلبشوی خبری، موضع خود را به عنوان یک پای ماجرا اعلام کند.

واران در هر دو بازی ابتدایی منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر فیکس بود و به نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ در کنار لیساندرو مارتینز حساب ویژه‌ای روی او در خط دفاعی باز کرده است. واران تابستان آینده وارد 12 ماه پایانی قراردادش با یونایتدی‌ها می‌شود. با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد که شایعه جدایی واران را باید منتفی بدانیم و انتظار انتقال او به الاتحاد طی 9 روز پایانی نقل و انتقالات را نداشته باشیم.

رافائل واران نمی خواهد از اولدترافورد برود / ستاره یونایتد پرونده جدایی‌اش را بست (عکس) 2