شنبه 1 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید آنلاین طلای دست‌ساز از گالری طلای پرسته

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
راهنمای خرید آنلاین طلای دست‌ساز از گالری طلای پرسته

برای خرید اینترنتی امن و مطمئن طلای دست‌ساز بهتر است به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که علاوه بر خوشنام بودن، خلاق و نوآور هم هستند. اهمیت نوآوری در ساخت زیورآلات دست‌ساز در این است که خریداران می‌توانند مطمئن باشند محصول مورد نظر آنها طراحی منحصر به‌فردی دارد و نمی‌توان نمونه‌ی آن را در هیچ فروشگاه دیگری پیدا کرد.

این دقیقا خط مشی برند ایرانی پرسته است. گالری طلای پرسته وقتی در بهار سال 1390 با افتتاح یک فروشگاه فیزیکی در شهر تهران کار خود را به طور رسمی آغاز کرد، هدفش عرضه‌ی زیورآلات منحصربه‌فرد با طراحی‌های خاص برای مشتری‌هایی بود که خلاقیت و هنر برایشان ارزش و جایگاه والایی دارد. از این رو سراغ طلاهای دست‌سازی می‌روند که مطمئن هستند محصول دست هنرمندان خلاق است.

در واقع باید گفت ابتکار در طراحی، کیفیت بالا و تنوع زیاد محصولات سه رکن اصلی شکل‌گیری گالری طلا پرسته بود. بر همین اساس، این برند خوشنام با گرد هم آوردن طراحان، هنرمندان و علاقه‌مندان به دنیای طلای دست‌ساز، توانست خیلی زود مشتری‌های وفاداری برای خود پیدا کند. خرسندی و رضایت مشتریانی که دایم در حال افزایش بودند سبب شد تا گالری پرسته به شهر تهران محدود نباشد و شعبه‌های خود را در دیگر شهرهای ایران نیز راه‌اندازی کند.

اما این هم برای بنیانگذاران برند کافی نبود و همین باعث شد تا در سال 1394، اولین فروشگاه اینترنتی خرید طلای دست‌ساز در ایران راه‌انداری شود. گالری طلای پرسته هر بار با خلاقیتی نو، زمینه‌های لازم برای ایجاد خرسندی و رضایت هرچه‌بیشتر مشتری‌های خود را فراهم می‌آورد. به طوری که تمامی محصولات این برند در فروشگاه آنلاین گالری پرسته با قیمت‌های به‌روز، مشخصات کامل و عکس‌های باکیفیت و انحصاری عرضه می‌شوند. تا مشتری با اطلاعات کامل و بدون هیچ شبهه‌ای خریدهای آنلاین خود را انجام دهد.

اما تلاش برای احترام به سلیقه و نیاز مشتری‌ها توسط گالری پرسته نه تنها به اینجا ختم نشد، بلکه باعث شکل‌گیری دغدغه‌های جدیدی برای بنیانگذاران مجموعه شد. این دغدغه چیزی نبود جز اینکه مردم بتوانند طلای شخصی خود را نیز به صورت اینترنتی سفارش دهند. از این رو، بسترهای لازم برای سفارش اینترنتی ساخت طلای شخصی هم در فروشگاه آنلاین پرسته برای کاربران مهیا شد.

به موجب این ویژگی، مشتری‌های می‌توانند در زمان خرید از این فروشگاه آنلاین، سفارش حکاکی روی انگشتر، پلاک‌های دستبند یا گردنبند طلا با هر طرح، اسم، جمله یا شعر موردعلاقه‌شان را ثبت کنند. همچین مشتری این امکان را دارد تا طرح موردعلاقه‌ی خود را به گالری پرسته سفارش دهد تا پس از بررسی کارشناسان و تایید طرح، طلای مورد نظر برای او ساخته شود.

*س_راهنمای خرید اینترنتی طلای دست‌ساز از گالری طلای پرسته_س*

پیش از اینکه در مورد روش‌های خرید اینترنتی طلای دست‌ساز از گالری پرسته صحبت کنیم باید به امنیت خرید آنلاین اشاره کنیم. چگونگی اطمینان کردن به سایت‌های اینترنتی برای خرید مصنوعات طلا یکی از رایج‌ترین نگرانی‌های افراد است. از آنجا که این نگرانی کاملا رایج و طبیعی است، روش‌های متعددی برای کسب اطمینان از اصالت کالاهای موجود در فروشگاه‌های آنلاین مثل گالری پرسته وجود دارد. یکی از آنها نماد الکترونیکی است. این نماد در واقع شناسنامه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین و یک نشان دولتی است. وقتی یک فروشگاه اینترنتی، نماد اعتماد الکترونیکی دارد یعنی از نظر قانونی فعالیتش مورد تایید است. در نتیجه، کاربر می‌تواند برای خرید اینترنتی خود به آن فروشگاه اطمینان کند.

همچنین تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند گالری طلای پرسته برای خریدهای آنلاین مشتری‌های خود از درگاه‌های متصل به بانک‌های طرف قراردادشان استفاده می‌کنند. یعنی اطلاعات حساب کاربر در سایت پرسته به هیچ عنوان ذخیره نمی‌شود. چون در زمان خرید، کاربر به صفحه بانک ارجاع داده می‌شود و در واقع اطلاعات حسابش را در سایت‌های بانکی وارد می‌کند نه سایت پرسته. ارتباط سایت پرسته با درگاه‌های بانکی نیز با پروتکل‌های امن SSL برقرار می‌شود تا جای هیچ نوع نگرانی برای کاربر باقی نماند. تمام اینها در حالی است که گالری پرسته برای خرید تمامی محصولات خود، ضمانت بازگشت 7 روزه و تعویض 90 روزه نیز در نظر گرفته تا به این طریق، معتبر و با اصالت بودن فروشگاه آنلاین خود را به کاربر نشان دهد.

با این توصیفات، حتما متوجه شده‌اید که خرید آنلاین طلا از گالری پرسته کاملا امن و ایمن است. بنابراین، در این جا می‌خواهیم به چند نکته برای خرید طلا از این فروشگاه اشاره کنیم که خوب است مدنظر داشته باشید.

*س_به طراحی طلا توجه کنید_س*

در این فروشگاه انواع طلای زنانه، مردانه و بچه‌گانه با طراحی‌های مدرن و خاص عرضه می‌شوند که تماما برآمده از ذهن خلاق هنرمندان مجموعه هستند. در واقع، فارغ از سرعت ارسال و کیفیت و اصالت محصولات چیزی که باعث برتری گالری پرسته نسبت به دیگر فروشگاه‌های آنلاین طلا می‌شود، دست‌ساز بودن طلاها و منحصربه‌فرد بودن طراحی‌های آنهاست. توصیه ما این است که طرح طلای مورد نظر خود را حتما بر اساس استایل، سبک زندگی و روحیه‌ی خود انتخاب کنید. یعنی صرفا به شکل طلا و اینکه آن را دوست دارید یا خیر بسنده نکنید و به تناسب طرح با روحیه و تیپ ظاهری خود هم توجه داشته باشید. اگر مردی هستید که اغلب مواقع کت‌وشلوار به تن دارد و استایلش همیشه رسمی است، طلاهایی مثل دستبندهای طلا بافت برای شما گزینه‌ی مناسبی نیست. یا برعکس، اگر یک خانم جوان برونگرا و اهل ورزش هستید، بهتر است طلاجات درشت و رنگی انتخاب کنید تا نمایانگر جسارت و روحیه‌ی شاد شما باشد.

*س_حواستان به سایز زیورآلات طلا باشد_س*

در زمان خرید اینترنتی طلا حتما سایز درست زیورآلات را انتخاب کنید. مخصوصا برای خرید طلاهایی مثل انگشتر، دستبند و النگو باید اندازه‌ی درست را بدانید تا طلای خریداری شده تنگ یا گشاد نباشد. برای این منظور می‌توانید به راهنمای سایزبندی در پایین صفحه‌ی اول سایت گالری طلای پرسته مراجعه کنید. با کلیک روی این راهنما به صفحه‌ی سایزهای زیورآلات ارجاع داده می‌شوید و در آنجا می‌توانید اندازه‌ی سانتی‌متری مچ یا انگشت‌های دست خود را به سایز رایج طلا تبدیل کنید.

*س_عیار طلا باید حداقل 18 باشد_س*

در ایران خرید و فروش طلای زیر 18 عیار قانونی نیست. به همین خاطر تمامی زیورآلات طلا باید حداقل 18 عیار باشند. گالری طلای پرسته نیز تمامی محصولات خود را از با کیفیت ترین طلا با عیار 18 تولید و روانه بازار می کند.

برگرفته از وبسایت: https://parasteh.com

کد خبر 1578355
راهنمای خرید آنلاین طلای دست‌ساز از گالری طلای پرسته 2