سه‌شنبه 3 مهر 1403

راهنمای خرید مواد شیمیایی از شرکت بیسموت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
راهنمای خرید مواد شیمیایی از شرکت بیسموت

شرکت‌های متنوعی در داخل ایران مواد شیمیایی عرضه می‌کنند.

رپرتاژ آگهی: قبلاً در مقاله‌ای از دنیای اقتصاد به راهنمای خرید مواد شیمیایی از مبتکران شیمی پرداختیم که با استقبال خوانندگان همراه بود و امروز قرار است درباره یکی دیگر از شرکت‌های مطرح؛ یعنی شرکت خرید و فروش مواد شیمیایی بیسموت صحبت کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ این سؤال که آیا شرکت بیسموت برای خرید مواد شیمیایی مناسب است یا خیر برسیم.

شرکت‌های آنلاین فروشنده مواد شیمیایی

در حوزه فروش آنلاین مواد شیمیایی، شرکت‌های متعددی وجود دارند که بعضی از آن‌ها بسیار شناخته شده و بعضی از آن‌ها تازه پا به این حوزه گذاشته‌اند. پیشنهاد می‌شود مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنید. برخی از این شرکت‌های آنلاین فروشنده مواد شیمیایی عبارتند از:

  • شرکت شیمی استور

  • شرکت بیسموت

  • شرکت بازرگانی شیمیایی تهران

  • شرکت تماد کالا

  • شرکت مبتکران شیمی

  • شرکت کیمیایی تهران

قبلاً در متنی به شرکت مبتکران شیمی پرداخته‌ایم و در این مقاله در مورد شرکت بیسموت نیز اطلاعاتی را به شما خواهیم داد.

آیا شرکت بیسموت معتبر است؟

شرکت بیسموت یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش مواد شیمیایی است که از سال 1397 پا به این عرصه گذاشته. کادر این شرکت همگی دانش‌آموخته در زمینه مهندسی شیمی بوده و علم مورد نیاز این حوزه را دارند. این شرکت توانسته در مدت این زمان 6 ساله، اعتبار و شهرت بسیار خوبی در حوزه فروش مواد شیمیایی کسب کند و همه مشتریان خود را راضی نگه دارد. همچنین این شرکت تضمین‌های کیفی مختلفی ارائه می‌دهند که در خرید مواد شیمیایی بسیار مؤثر است.

چه مواد شیمیایی را می‌توانید از شرکت بیسموت خریداری کرد؟

خرید مواد شیمیایی گوناگون که برخی از آن‌ها بسیار شناخته شده و برخی کمتر شناخته شده‌اند و فقط در صنعت مشخصی کاربرد دارند، یکی از چالش‌های اصلی در این بازار است. پیدا کردن شرکتی که مواد شیمیایی مختلف و مورد نظر شما را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه دهد مشکل اصلی خریداران مواد شیمیایی است.

شرکت بیسموت برای حل این مشکل دست به کار شده و انواع مواد شیمیایی در گرید‌های مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های شرکت بیسموت که شما می‌توانید مواد شیمیایی مورد نظر خود را در آن‌ها پیدا کنید عبارتند از:

  • مواد اولیه شوینده

  • مواد اولیه آرایشی و بهداشتی

  • مواد اولیه غذایی

  • مواد اولیه کاشی و سرامیک

  • مواد اولیه صنعتی

  • حلال‌های شیمیایی

  • مواد اولیه کشاورزی و کود شیمیایی

  • نانو مواد

  • مواد اولیه دارویی

می‌توانید برای مشاهده کامل این مواد شیمیایی به تارنمای این سایت به نشانی bismoot.com مراجعه کنید.

نحوه خرید از شرکت بیسموت به چه صورت است؟

سهولت فرایند خرید، یکی از اهداف اصلی این شرکت است و به همین دلیل برای خرید مواد شیمیایی، استعلام قیمت، دریافت آنالیز مواد مختلف و هر مورد دیگه‌ای شما می‌توانید با شماره این شرکت تماس بگیرید. چندین کادر فروش نیز آماده پاسخگویی به شما حتی در ساعات غیر کاری هستند.

شماره تماس‌های شرکت بیسموت:

  • 02128422797

  • 09941413630

  • 09129540747

علاوه بر تماس گرفتن به صورت مستقیم، شرکت بیسموت این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما از طریق فرمی که در بخش تماس با ما در تارنمای این شرکت وجود دارد، ماده مورد نظر خود را با قیمت پیشنهادی خودتان ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکنه با شما تماس گرفته شود و درخواست شما بررسی شود.

بیسموت چه تضمینی در قبال مواد فروخته شده به مشتریان ارائه می‌دهد؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکت‌های فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی و رضایت مشتریان این شرکت شده، ضمانتهایی است که این شرکت بعد از فروش مواد شیمیایی به شما می‌دهند و در صورت بروز هر مشکلی در رابطه با کیفیت ماده جوابگو هستند.

شرکت بیسموت ضمانت کیفی برای همه مواد شیمیایی که به فروش می‌رساند، می‌دهد؛ یعنی در صورت عدم مطابقت ماده با آنالیز ارائه شده، تا 7 روز شما می‌توانید ماده خریداری شده را مرجوع کرده و تمام وجه پرداختی را پس بگیرید. همچنین برای مواد در حجم خرد، امکان پرداخت درب کارخانه نیز برای مشتریان فراهم کرده تا بعد از اطمینان کامل از ماده خریداری شده هزینه آن را پرداخت کنند.

آیا بیسموت امکان خرید حضوری دارد؟

یکی از چالش‌های اصلی در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی، عدم اطمینان خریداران به دلیل مبالغ بالای مواد شیمیایی خریداری شده است. معمولاً خریدارانی که تازه شروع به همکاری و خرید مواد شیمیایی از یک شرکت می‌کنند، بسیار سخت به آن‌ها اطمینان می‌کنند و شرکت بیسموت برای جلب این اطمینان امکانات مختلفی به مشتریان ارائه می‌دهد.

در جواب سؤال "آیا شرکت بیسموت امکان خرید حضوری دارد؟" باید گفت، بله؛ شرکت بیسموت برای جلب اطمینان هرچه بیشتر مشتریان امکان خرید حضوری را نیز فراهم کرده و شما می‌توانید برای دریافت نمونه‌های مواد شیمیایی به شرکت بیسموت که نشانی آن در تارنمای این شرکت قرار داده شده است مراجعه کنید. همچنین می‌توانید شخصاً مواد شیمیایی مورد نظرتان را در انبار‌های معتبر مثل انبار‌های 110 فدک، پارس، کرامت و... که این شرکت با آن‌ها همکاری دارد، رؤیت و تحویل بگیرید.

حداقل میزان سفارش

یکی دیگر از خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد امکان خرید مواد شیمیایی در حجم‌های خرد و مناسب برای کارگاه‌های کوچک است. شما مشتریان عزیز می‌توانید مواد شیمیایی مورد نظرتان را در حداقل بسته‌بندی مواد شیمیایی در بازار که بسته‌های 25 کیلوگرمی هستند تهیه کنید.

اما این مورد برای نانو مواد بسیار متفاوت است. شرکت بیسموت امکان خرید نانو مواد در کوچکترین بسته‌بندی‌های ممکنه که بسته‌های 5 گرمی هستند را برای شما فراهم کرده تا بتوان مواد شیمیایی موردنظرتان را دقیقاً مطابق با همان مقدار مورد نیاز خریداری کرده تا از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری شود. این امکان برای خریداران، مخصوصاً دانشجو‌هایی که نیاز به خرید این مواد خاص دارند بسیار مهم و مفید است.

هزینه ارسال مواد شیمیایی در بیسموت

یکی دیگر از مزیت‌های این شرکت نسبت به سایر شرکت‌های فروش مواد شیمیایی، کمترین هزینه ارسال مواد شیمیایی است.

در شرکت بیسموت هزینه ارسال مواد شیمیایی بر اساس انباری که ماده شیمیایی از آن بارگیری می‌شود و فاصله آن تا محل اقامت شما و بر اساس مصوبه باربری‌های معتبر تعیین می‌شود که به نفع مشتری است.

جمع‌بندی

  • شرکت بیسموت یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش مواد شیمیایی بوده که امکان خرید مواد شیمیایی به صورت عمده و حتی خرد وجود دارد.

  • این شرکت تضامین مختلف کیفی برای مواد شیمیایی مختلف ارائه می‌دهد که امکان خرید با اطمینان خاطر هرچه بیشتر را فراهم می‌کند.

  • کادر این شرکت در هر ساعتی از روز حتی در ساعات غیر کاری نیز پاسخگوی مشتریان هستند.

  • در تارنمای این شرکت به نشانی https://bismoot.com/ توضیحات کامل در مورد مواد شیمیایی مختلف دارند که در انتخاب ماده مناسب با فعالیت شما کمک بسیاری می‌کند.

--> اخبار مرتبط

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

راهنمای خرید مواد شیمیایی از شرکت بیسموت 2
راهنمای خرید مواد شیمیایی از شرکت بیسموت 3