سه‌شنبه 3 مهر 1403

راهپیمایان 22 بهمن از خدمات امدادی بهره‌مند شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
راهپیمایان 22 بهمن از خدمات امدادی بهره‌مند شدند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: 24 هزار و 241 نفر از هموطنان از خدمات پزشکی و سلامت شامل تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

بابک محمودی درباره پوشش امدادی مراسم 22 بهمن در سراسر کشور گفت:25 هزار و 292 تن از راهپیمایان در یوم الله 22 بهمن از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره مند.

وی افزود: از این تعداد 10 هزار و 24 نفر از هموطنان به صورت سرپایی مداوا شدند؛ به علاوه 27 نفر از راهپیمایان نیز به منظور ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی درباره ارائه خدمات پزشکی به هموطنان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، اظهارداشت: 24 هزار و 241 هموطن نیز از خدمات پزشکی و سلامت شامل تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: 8هزار و 992 نفر از امدادگران و نجاتگران این جمعیت متشکل از یک هزار و 543 تیم عملیاتی نسبت به پوشش امدادی هموطنان در این مراسم بزرگ اقدام کردند.

محمودی ادامه داد: 965 خودروی عملیاتی در مسیر های منتهی به راهپیمایی نیز مستقر شدند.

حضور بیش از سه هزار نیروی اورژانس

رییس سازمان اورژانس کشور نیز اعلام کرد: سه هزار و 53 نفر از اورژانسیها در قالب هزار و 484 تیم عملیاتی، برای خدمت رسانی به هموطنان حاضر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه حاضر شدند.

جعفر میعادفر اظهار داشت: استقرار 340 موتورلانس، 70 اتوبوس آمبولانس، آماده باش 53 پایگاه اورژانس هوایی از جمله اقدامات انجام شده بود.

وی تعداد کل مصدومین و یا بیماران را هزار و 401 نفر اعلام کرد. که 51 نفر به مراکز درمانی اعزام و هزار و 350 نفر در محل درمان شدند.

میعادفر خدمات حوزه بهداشت را شامل استقرار 404 تیم بهداشتی و هزار و نیروی عملیاتی و تخصصی بهداشتی در مسیرهای راهپیمایی کشور عنوان کرد.

وی افزود: خدمات حوزه درمان شامل آماده باش کلیه مراکز درمانی و ایجاد ظرفیت پذیرش حداقل 4300 بیمار در مراکز درمانی مسیر های راهپیمایی کشور عنوان کرد.

میعادفر افزود: تعداد بازدیدهای بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع آب آشامیدنی و مواد غذایی در مسیر راهپیمایی شامل 602 مورد بوده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.