دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

راهکار رسانه «پلیتیکو» برای دیده شدن توسط ربات‌های هوش مصنوعی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
راهکار رسانه «پلیتیکو» برای دیده شدن توسط ربات‌های هوش مصنوعی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پرس گازت، رسانه پلیتیکو وب‌سایت‌های اروپایی، آلمانی و فرانسوی خود را طراحی مجدد کرده تا محتوای آنها در پاسخ‌های ربات‌های هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی بیشتر دیده شوند.

پلیتیکو با اینکار احتمال خوانده شدن محتوای وبسایتش توسط ربات خزنده وب هوش مصنوعی مولد را بهتر خواهد کرد. خزنده وب یک برنامه رایانه ای است که توانایی مرور و ثبت اطلاعات وبسایت‌ها را به صورت خودکار دارد و برای مدل‌های زبانی بزرگ هوش مصنوعی، خوراک محتوایی فراهم می‌کند. سایت‌های جدید Politico.eu، که هفته گذشته فعال شدند، دارای صفحات اصلی ساده‌، با مطالب کمتر، فضای خالی بیشتر و نسخه‌های فرانسوی و آلمانی با محتوای انگلیسی کمتر هستند.

خوانندگان برای خواندن مقالات پلیتیکو نیازی به ورود به سیستم ندارند البته این موضوع در مورد محتوایی که کاربران نسخه اشتراکی به آن دسترسی دارند صدق نمی کند. به این معنی که داده های کمتری از خوانندگان جمع آوری می شود.

مکس لروی مدیر محصول و طراحی پلیتیکو گفت: «ما در تلاش هستیم تا ویژگی هایی ارائه دهیم که برای افرادی که وارد سیستم نشده اند جالب باشد.» به گفته لروی این رسانه به دنبال این است تا بداند کاربران علاوه بر موتورهای جستجوی موجود و شبکه های اجتماعی در آینده از چه طریقی محتواهای رسانه را می‌خوانند، بنابراین خود را برای ارائه محتوا به ربات های هوش مصنوعی آماده تر کرده است.

این مدیر افزود که ما بخش ها و زیر بخش ها را طوری طراحی مجدد کردیم که برای ربات خزنده هوش مصنوعی آینده یا خزنده‌های جدید گوگل بسیار واضح باشد. بدین ترتیب نه تنها در صفحات نتایج جستجوی معمولی، بلکه در پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی نشان داده می‌شویم. وی افزود پولیتیکو فعالانه برای ورود محتواهایش به مدل های زبانی بزرگ هوش مصنوعی تلاش می کند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی مولد خزنده وب پلیتیکو این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
راهکار رسانه «پلیتیکو» برای دیده شدن توسط ربات‌های هوش مصنوعی 2