یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

راهیابی فردیناند به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
راهیابی فردیناند به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس

نام مدافع پیشین شیاطین سرخ نیز به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، نام ریو فردیناند وارد تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس شد. مدافع پیشین منچستریونایتد پس از رأی‌گیری عمومی به صورت آنلاین و نظر کارشناسان لیگ برتر به این مهم دست یافت. نام فردیناند از بین لیست 15 نفره‌ای از بازیکنان از جمله هم‌تیمی‌های پیشین خود یعنی مایکل کریک، اندی کول، گری نویل، مایکل اوون و نمانیا ویدیچ برای قرار گرفتن در تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

پیش از این نام آلن شیرر، تیری آنری، اریک کانتونا، روی کین، فرانک لمپارد، دنیس برگکمپ، استیون جرارد، دیوید بکام، وین رونی، پاتریک ویرا، سرخیو آگوئرو، دیدیه دروگبا، ونسان کمپانی، پیتر اشمایکل، پل اسکولز و یان رایت به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس راه پیدا کرده بود و سرالکس فرگوسن و آرسن ونگر هم تنها مربیانی هستند که تاکنون نام‌شان در این تالار جاودانه شده است.

فرگوسن و ونگر وارد تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس شدند

فردیناند که درخشان‌ترین دوران حرفه‌ای‌اش بین سال‌های 2002 تا 2014 با تیم منچستریونایتد بوده است، در کل با تیم‌های مختلف 20 فصل سابقه بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را دارد و 504 بازی نیز به نامش در تاریخ این رقابت‌ها به ثبت رسیده است.

این مدافع انگلیسی 14 قهرمانی را با منچستریونایتد تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به 6 قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

راهیابی فردیناند به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس 2