دوشنبه 9 مهر 1403

راه اندازی دو خانه گفتگو پیرامون انتخابات و علوم انسانی در دانشگاه تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
راه اندازی دو خانه گفتگو پیرامون انتخابات و علوم انسانی در دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری جشنواره فرهنگی دانشگاه تهران که امروز برگزار شد، گفت: سال آینده برنامه‌های مفصلی خواهیم داشت. تلاش دانشگاه این است که پویایی اتفاق بیفتد. وی افزود: دانشگاه رسالت و رویکرد خود را در قالب مسئولیت پذیری دارد. شهبازی اضافه کرد: علم برای علم نیاز امروز جامعه امروز ما نیست و علم برای حل مسئله و حل مشکلات...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری جشنواره فرهنگی دانشگاه تهران که امروز برگزار شد، گفت: سال آینده برنامه‌های مفصلی خواهیم داشت. تلاش دانشگاه این است که پویایی اتفاق بیفتد.

وی افزود: دانشگاه رسالت و رویکرد خود را در قالب مسئولیت پذیری دارد.

شهبازی اضافه کرد: علم برای علم نیاز امروز جامعه امروز ما نیست و علم برای حل مسئله و حل مشکلات جامعه است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: بحث انتخابات و برنامه‌های ویژه‌ای است که برای انتخابات در نظر گرفته شده است از این جنس گفتگو‌ها در تمام برنامه‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داشت: دو خانه گفتگوی انتخابات با حضور اقشار و احزاب سیاسی در دو هفته آینده خواهیم داشت و خانه گفتگوی علوم انسانی را هم خواهیم داشت.

شهبازی اضافه کرد: با حمایت‌های وزیر علوم اولین جشنواره فرهنگی و سرآمدان فرهنگی دانشگاه تهران مصوب شد و امیدواریم به سایر دانشگاه‌ها هم تسریع پیدا کند.

وی افزود: امروز برای ما مهم است که اساتید امروز در خوابگاه‌ها و مراکز مشاوره حضور داشته باشند.

شهبازی یادآور شد: آسیب‌های اجتماعی، دانشگاه بدون دخانیات، جوانی جمعیت و سایر موارد از برنامه‌ها و فعالیت‌های مهم دانشگاه تهران در حوزه فرهنگی است.

وی ادامه داد: بیش از 200 نشریه دانشجویی فعال داریم، فعال بودن تشکل‌های دانشجویی نیز از سیاست‌های مهم دانشگاه تهران است.