سه‌شنبه 24 مهر 1403

راه شهدا، مصداق راهیان صادق است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
راه شهدا، مصداق راهیان صادق است

فرماندار سرعین به لزوم تداوم راه شهدا در جامعه پرداخت و گفت: راه شهدا، مصداق راهیان صادق است و تداوم راه شهدا حرکت در مسیر اهداف تعالی بخش اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باقر باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین در گفتگو با سبلان ما، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همرزم شهدای گمنام بود، گفت: خود حاج قاسم نیز همانند شهدای گمنام مدت ها در غربت و گمنامی به اسلام و کشور خدمت کرد و با ایجاد جبهه مقاومت فراتر از مرزهای کشوربه دفاع از انقلاب اسلامی و ایران پرداخت.

وی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و کار جهادی در جامعه پرداخت و گفت: شهدای گرانقدر به ویژه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس نمونه و الگوی کارجهادی در جامعه ما هستند.

فرماندار سرعین به توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: استکبار با استفاده از امپراطوری رسانه ایی تلاش می کنند تا با تغییر ذائقه های جوانان ما، سبک زندگی و دیدگاه جامعه را تغییر داده و به اهداف براندازی خود برسند ولی ملت بصیر ایران اسلامی با استقامت خود هزینه های سرسام اور انها را به خاکستر نشاندند.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تداوم راه شهدا در جامعه پرداخت و گفت: راه شهدا، راهیان صادق است و تداوم راه شهدا حرکت در مسیر اهداف تعالی بخش اسلام است.

وی به رشادت های حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: حفظ حجاب، ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی سفارش شهدا به ما است و امروز همه وظیفه داریم تا با اخلاص و ایثار برگرفته از شهدا در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین در پایان سخنان خود به ایثار و از گذشتگی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: امروز مسئولان برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم باید اخلاص و صداقت حاج قاسم الگوی خود قررا دهند.

انتهای پیام /