جمعه 10 فروردین 1403

راه شهید فخری زاده توقف ناپذیر است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
راه شهید فخری زاده توقف ناپذیر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دشمنان ملت ایران بدانند با انجام چنین اقداماتی نمی‌توانند پیشرفت‌های علمی کشور و راه شهیدانی همچون فخری‌زاده‌ها را متوقف کنند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا حقایق‌پور در جلسه شورای معاونین با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: ترور ناجوانمردانه این شخصیت برجسته علمی، نشان داد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز چشم دیدن پیشرفت کشورهای مستقل را ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با محکومیت ترور شهید فخری‌زاده، افزود: انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی در مقابل این اقدام اسکتبار جهانی سکوت نکرده و به وظایف قانونی که خودشان آن‌ها را وضع کرده‌اند، عمل کنند. گرچه اگر این ترور در کشورهای غربی اتفاق می‌افتاد بلافاصله ورود می‌کردند و ده‌ها قطعنامه و بیانیه از سوی آنان صادر می‌شد.

حقایق‌پور گفت: این دانشمند برجسته هسته‌ای، نه تنها در صنعت دفاعی همواره در فکر تأمین آسایش و امنیت مردم بود، بلکه در مباحث غیر نظامی به ویژه تولید واکسن کرونا نیز در صف اول قدم برمی‌داشت. دشمنان ملت ایران بدانند با انجام چنین اقداماتی نمی‌توانند پیشرفت‌های علمی کشور و راه شهیدانی همچون فخری‌زاده‌ها را متوقف کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای ادارات در هفته پیش‌رو، گفت: بنا به دستور ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از جامعه هدف بنیاد درخواست داریم تا طی هفته جاری از مراجعه به ادارات دولتی خودداری کنند تا ان‌شاء‌الله شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس باشیم. انتهای پیام