دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رتبه آزمایشگاه مرکزی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ارتقا یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رتبه آزمایشگاه مرکزی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ارتقا یافت

مشهد - ایرنا - رییس آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: رتبه آزمایشگاه مرکزی این موسسه در شبکه شاعا (شبکه آزمایشگاه های علمی ایران) 59 پله ارتقا یافت.

روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی روز دوشنبه به نقل از دکتر جواد فیضی گزارش داد: بر اساس نتایج ششمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه مرکزی این موسسه که تا قبل از این رتبه 97 را داشت موفق به کسب رتبه 38 در بین 297 آزمایشگاه خصوصی و دولتی عضو این شبکه شد.

وی افزود: این ارزیابی بر اساس عملکرد آزمایشگاه‌ها در سال 1398 و بر پایه شاخص‌های کارکرد، مشتری‌مداری و فعالیت شبکه‌ای انجام شده است.

عضو هیأت علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی این مؤسسه در سال 1394 به عضویت آزمایشی این شبکه درآمد که این عضویت از سال 1395 به عضویت دائم تبدیل شد. وی گفت: رتبه 38 آزمایشگاه‌های مؤسسه، از سه شاخص مشتری مداری با 87.58 درصد، فعالیت شبکه ای با 41.18 درصد و کارکرد با 32.41 درصد حاصل شده است.

فیضی افزود: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به منظور شناسایی، شبکه‌سازی و به اشتراک‌گذاری تجهیزات و توانمندی‌های آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی کشور طراحی شده و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیأت علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

*س_برچسب‌ها_س*