جمعه 13 مهر 1403

رحمتی: با پرمهره‌ترین تیم ایران بازی داریم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رحمتی: با پرمهره‌ترین تیم ایران بازی داریم

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: با یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران به نام استقلال بازی داریم، مسابقه‌ای که برای ما از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. 6 هفته از لیگ برتر سپری شده است و به دنبال این بودیم تا کمبود‌ها و کاستی‌هایی که از سال قبل و ابتدای این فصل به لحاظ بازیکن داشتیم را برطرف کنیم.

سرمربی هوادار اضافه کرد: به غیر از دیدار با تراکتور تبریز که مستحق شکست بودیم، پنج بازی دیگرمان پایاپای بود و بدشانسی باعث شد که به سه امتیاز بازی‌ها دست پیدا نکنیم.

رحمتی اضافه کرد: در تعطیلی لیگ برتر این فرصت را داشتیم که بهتر شویم. در حال حاضر هوادار 25 سرباز و جنگجو دارد که همدل و متحد هستند و هم‌قسم شده‌اند که بهترین عملکرد را برای تیمشان داشته باشند.

وی ادامه داد: فصل گذشته نساجی که تیم سیزدهم جدول بود را تحویل گرفتم. با خرید هفت بازیکن توقع داشتند که بتوانم الهلال عربستان را شکست دهیم! هوادار سال گذشته در 5 بازی 21 گل خورد و خیلی از بازیکنان از این تیم رفتند. شرایط سخت است، اما با صحبت‌هایی که که با مالکان و مدیران تیم داشتیم، هم‌قدم پیش می‌رویم. ما می‌دانیم چه چیزی داشتیم و چه خواهیم داشت.

سرمربی هوادار درباره جدایی جواد نکونام و حضور سهراب بختیاری‌زاده در استقلال نیز گفت: خیلی دوست ندارم درباره استقلال صحبت کنم. به نکونام و کادرفنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. آنها برای این تیم زحمت کشیدند و نتایج خوبی هم کسب کردند و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

رحمتی افزود: نمی‌دانم استقلال چطور و چگونه بازی خواهد کرد. پیش از اینکه تغییرات در این تیم ایجاد شود مبنای ما روی چند بازی آخر استقلال و دفاع سه نفره آنها بود، اما حالا آماده تغییرات هستیم.

تیم فوتبال هوادار فردا در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت 20 به مصاف استقلال خواهد رفت.