یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رزمایش جهادگران فاطمی 2 در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رزمایش جهادگران فاطمی 2 در استان مرکزی آغاز شد

فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 2 همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 2 همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هفته بسیج و خدمت خالصانه جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی افزود: بسیج سازندگی استان مرکزی با سازماندهی 30 هزار نفر جهادگر در قالب 1300 گروه جهادی با فعالیت در عرصه های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم و روستاها هستند. مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 2 با استفاده از 750 گروه جهادی و 4هزار جهادگر به مدت 10 روز از 28 آبان در 650 عرصه عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپزشکی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، آموزشی، جهاد تبیین و... شروع به فعالیت کردند و در سطح استان به خدمت رسانی خواهند پرداخت. سرهنگ فرامرزی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 ادامه داد: بسیج کردن آحاد جامعه برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت در سطح کشور و ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت خواهی از جمله اهداف این رزمایش بوده که در راستای حضور کارآمد متخصصان، نخبگان، اساتید و مبلغان در خدمت رسانی به محرومین بسیار موثر است. وی در پایان تصریح کرد: افتتاح 105 پروژه محرومیت زدایی عام المنفعه، توزیع 13 هزار و 500 بسته معیشتی، توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه آب شرب روستایی در 22 روستا به ارزش 40 میلیارد تومان، افتتاح 14 جاده روستایی با تحویل بیش از 2 هزار و 500 تن قیر رایگان به ارزش 28 میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی استان مرکزی است. انتهای پیام