شنبه 31 شهریور 1403

رسانه‌های چینی شمشیر را از رو بستند / چین یک‌صدا علیه برانکو: او جنایت‌کار جنگی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسانه‌های چینی شمشیر را از رو بستند / چین یک‌صدا علیه برانکو: او جنایت‌کار جنگی است!

بعد از شکست 2-1 چین مقابل عربستان رسانه‌های چینی به تندترین شکل ممکن مشغول انتقاد از برانکو ایوانکوویچ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 7-0 چین مقابل ژاپن در روز اول انتخابی جام جهانی برانکو در چین با حملاتی سخت مواجه شده بود ولی برخی شاید پس ذهن‌شان امید داشتند او بتواند در بازی‌های بعدی آن باخت فاجعه‌بار را جبران کند.

اما امروز باخت 2-1 مقابل عربستان کافی بود تا حملاتی بی‌سابقه علیه برانکو در مطبوعات چین شکل بگیرد. تا جایی که از برانکو با صفاتی بی‌سابقه یاد شده است. حتی با تیترهایی مثل "برانکو جنایت‌کار جنگی است" در رسانه‌های چین علیه مربی کروات مواجه هستیم.

سایت اسپورت‌سینا علیه سرمربی کروات تیم ملی چین نوشت:" افتضاح است. تیم ملی ما افتضاح تمام‌عیار بود. ما یک یار بیشتر داشتیم ولی انگار نه انگار. وقتی مربی تیمش را نمی‌شناسد یا لج می‌کند و بازیکنهایی که باید را تعویض نمی‌کند باید بازی برده را با یک بار بیشتر واگذار کنیم. برانکو قرار بود فرمانده ما باشد ولی جنایتکار جنگی‌ای است که علیه تیم خودی جنایت می‌کند".

علاوه بر رسانه‌های چینی، برانکو در ورزشگاه هم از طرف هواداران با انتقاد مواجه شد و شاهد شعارهای سراسری آنها علیه سرمربی تیم ملی کشورشان بودیم. هواداران چینی که امروز با لباس‌های یکدست قرمز در ورزشگاه بودند تا از چین حمایت کنند در پایان مسابقه خواهان اخراج هر چه سریعتر برانکو شدند.

رسانه‌های چینی شمشیر را از رو بستند / چین یک‌صدا علیه برانکو: او جنایت‌کار جنگی است! 2