شنبه 14 مهر 1403

رسانه‌ها فضای جامعه را برای رخداد بزرگ کنگره ملی شهدای استان زنجان آماده کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رسانه‌ها فضای جامعه را برای رخداد بزرگ کنگره ملی شهدای استان زنجان آماده کنند

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رسانه‌ها فضای جامعه را برای رخداد بزرگ فرهنگی، ارزشی و علمی کنگره ملی سه هزار شهید این استان آماده کنند.

خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در جلسه سیاستگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان بر ضرورت فعال کردن دبیرخانه این کنگره تاکید کرد و افزود: با فعال شدن این دبیرخانه، کمیته های 15 گانه کنگره، فضای لازم برای پیگیری فعالیت ها در اختیار خواهند داشت.

وی ادامه داد: همه دستگاههای اجرایی به تناسب وظیفه خود لازم است در تجهیز این دبیرخانه که محل آن در ساختمان جهادسازندگی سابق است، اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: لازم است در تمامی شهرستان ها با مسؤولیت فرمانداران و در تمامی شهرها با مسؤولیت شهرداران، فضاسازی مطلوب تبلیغی در خصوص برگزاری کنگره ملی شهدای استان در دستور کار قرار گیرد.

مرادی نافچی خاطرنشان کرد: اخذ تجربه های سایر استان ها در برگزاری کنگره های ملی شهدا باید به عنوان یک اولویت در دستور کار مسؤولان اجرایی کنگره ملی شهدای استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی سه هزار شهید استان زنجان قرار است سال آینده برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه گفت: شمار شهدای این استان با احتساب شهدایی که محل تولد آنان استان زنجان بود ولی در استان های دیگر دفن شده اند، سه هزار و 535 شهید است.

علی کاظمی به اجرای طرح تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثار گران در استان اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح نیازمند حرکت جهادی و بسیج عمومی از سوی مسوولان هستیم.

*س_برچسب‌ها_س*