شنبه 22 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاتوسی در دوران حضورش در فولاد حواشی عجیبی را تجربه کرد و چند بار از سوی جواد نکونام تنبیه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروز مُلک آرایی دوبلور باسابقه کشورمان در بیمارستان بهمن از دنیا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول 10 گروه کالایی یعنی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیش از 56 درصد جمعیت بالای 18 سال کشور دارای شاخص توده بدنی بالای 30 و اضافه وزن و چاقی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضاشاه هیچ‌گاه درباره آینده ایران و ولیعهد در دوران خروج از ایران تا فوت سخنی نگفته است. وصیت‌نامه هم ندارد، چرا شاه به شازده اعتماد نداشت؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

60 لیتر سهمیه بنزین بهمن ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد شنبه (یکم دی) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار به دست آمده از زاهدان نشان می‌دهد فضای شهر امنیتی است و در نقاط مختلف شهر پست‌های ایست و بازرسی امنیتی برقرار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با سرد شدن هوا از مردم خواست تا در صورت مشاهده کودکان کار و خیابانِ زیر 6 سال با سامانه 123 اورژانس اجتماعی تماس بگیرند تا این کودکانِ در معرض مخاطره از تهدیدات فصل سرما جدا شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بندرعباس شایعه شده که هر کس زمینی تصرف کرده می‌تواند با 50 میلیون سندش را بگیرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می رسد محبوبیت رونالدو در فضای مجازی بعد از رفتن به عربستان کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که کشورهای منطقه باید با یکدیگر جهت دست یابی به راهکار سیاسی برای جنگ سوریه که از 12 سال قبل در این کشور ادامه دارد، تلاش کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محققان با استفاده از پنل‌های خورشیدی شفاف موفق شدند سرعت رشد گوجه فرنگی را افزایش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با استرداد سه متهم متواری پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی از ترکیه به ایران، پرونده دستگیری عوامل اصلی سرقت از بانک ملی بعد از هفت ماه و نیم تکمیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کولبر به نام هیوا اختیارالدینی 16 ساله در حین کولبری در مرز بانه در اثر سرمازدگی جان باخت.

وب‌گاه فرارو

بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی روزمره‌ی ما به گوگل وابسته است؛ اما همیشه نباید به نتایج جست‌وجوی ظاهرشده در این موتور جست‌وجو اعتماد کنیم.