یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه مشرق نیوز

هشتگ دستوری چند چهره اپوزیسیون برای فرزند بیکار شاه مخلوع یادآور شخصیت بی‌دست‌وپای مسعود شصتچی است که می‌گفت «من اشتباهی بودم آقای قاضی!»

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید: ما به افزایش سهم بودجه‌های فرهنگی اعتقاد داریم اما روی این نکته هم تأکید می‌کنیم که بودجه‌های فرهنگی باید مؤثرتر اختصاص داده شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پست تازه و جنجالی حمید فرخ‌نژاد خبرساز شد حمید فرخ‌نژاد در پست تازه‌اش از هشتگی استفاده که این روزها در فضای مجازی جنجالی شده

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو ماه قبل از فوت پدر از کسانی هشدار نسبت به احتمال «ترور» ایشان را دریافت کردم

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشاره کردیم که دلیل روشن و مشخصی درباره عدم تولید و پخش سیم آخر بیان نشده است. این را هم اضافه کنیم که شاید اتفاقی دیگر برای مسابقه رخ دهد و به آنتن برسد! عجالتا بر اساس شنیده‌ها رشیدپور کاری با تلویزیون ندارد و تلویزیون نیز کاری با او ندارد! این مجری پس از حمایت از علی دایی مورد هجمه از سوی برخی رسانه‌ها و جریان‌ها قرار گرفت و پس از آن فعالیت خود در اینستاگرام را نیز به حالت تعلیق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی کریمی فوتبالیست ایرانی و حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما در توییتی نوشته‌اند برای دوران گذار از جمهوری اسلامی به رضا پهلوی وکالت می‌دهیم. اما این کمپین چقدر اهمیت دارد و آیا جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار خواهد داد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کاروان پشتیبانی رزمی متعلق به ارتش آمریکا بامداد امروز پنجشنبه در «الیوسفیه» بغداد مورد هدف قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایتخت‌نشینان با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کنند، اما وقتی از مشکلات می‌گوییم همه مقصر هستند جز شهرداری! اصلاً تمام این‌ها درست و ما جماعتی بهانه‌گیر، اما پله برقی را که دیگر می‌توانید گردن بگیرید آقای شهردار!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این گزارش به بررسی قیمت برخی از ارقام برنج در بازار با برندهای مختلف پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: با اکران فیلم چپ راست در سینماهای سراسر کشور کفه ترازوی فیلم‌های طنز در گیشه سنگین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: مطمئناً اگر پدرم امروز بودند، تلاش می کردند کار به اینجا نرسد، چون تا جایی که می دانم از معدود کسانی بودند که واقعیت ها را بدون لکنت، به رهبری می گفتند یا در مجامع و سخنرانیها، واقعیت ها را با شجاعت بیان می کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: فاطمه هاشمی رفسنجانی می‌گوید: باید به خاطر داشته باشید، اوایل انقلاب، شهید بهشتی در تلویزیون که آن زمان ملی بود، با نمایندگان دیدگاهها و گروه های مختلف، مناظره می کرد، اما متاسفانه، امروز چنین گفت وگوهایی در سطح ملی، سیاسی و حاکمیتی نداریم و روز به روز هم این وضعیت نامطلوب تر می شود به طوری که امروز بسیاری در حاکمیت، به دنبال تکصدایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیشتر تحلیلگران تردید دارند که صنعت دفاعی ایالات متحده که از پایان جنگ سرد آب رفته و متمرکز شده است، بتواند با سرعت کافی گسترش یافته تا تقاضای زمان جنگ را برآورده کند.