یک‌شنبه 15 مهر 1403

رشته‌ها و مواد امتحانی و تاریخ آزمون کارشناسی ارشد 1404 اعلام شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
رشته‌ها و مواد امتحانی و تاریخ آزمون کارشناسی ارشد 1404 اعلام شد

شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1404 اطلاع‌رسانی خواهد شد. با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام خواهد بود.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در اطلاعیه‌ای رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، پذیرش دانشجو براساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب 1403/12/18مجلس شورای اسلامی همچنین آیین‌نامه اجرایی مربوطه و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون مذکور صورت می‌گیرد که در زمان ثبت‌نام (22 تا 28 مهر سال 1403)، توسط این سازمان منتشر خواهد شد.

عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی را اینجا بخوانید.

همچنین شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1404 اطلاع‌رسانی خواهد شد. با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام خواهد بود.

آزمون در صبح و عصر روز پنجشنبه به تاریخ 1403/12/02و صبح روز جمعه به تاریخ 1403/12/03برگزار خواهد شد.

از میان اخبار

پیش‌بینی وضع هوای تهران تا آخر هفته

یک قلاده از کمیاب‌ترین گربه وحشی ایران پس از زنده‌گیری تلف شد