یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رشت

رشت

وب‌گاه خبر آنلاین

علم‌الهدی گفت: خانم بی‌حجاب و عزیزی که روسری از سر خود برمی‌دارد، باید بداند با دشمن خدا و دشمن کشور همکاری می‌کند. اگر متوجه نیست، من و شما باید او را متوجه کنیم. البته امروز نهی از منکر نباید منجر به درگیری شود، زیرا خواست دشمن نیز همین است‌.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران _ شمال به دلیل بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق بررسی‌های انجام شده ترافیک در محورهای برون کشوری به‌خصوص در مسیر چالوس (شمال به جنوب) دارای بار ترافیک سنگین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تردد از آزادراه شمال - تهران و محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر جشنی است که مسلمانان پس از پایان ماه رمضان در روز اول شوال برگزار میکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی است که پس از پایان یک ماه امساک و سر بر آستان الهی ساییدن و عبادت میآید.

خبرگزاری تسنیم

سه تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال برای رعایت قانون جدید سازمان لیگ باید دست به کار شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان صداوسیما که یکی از حلقه‌های مهم برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم بود، برای دور دوم این انتخابات بعضی سیاست‌های خود را تغییر داده است.

وب‌گاه الف

سازمان صداوسیما که یکی از حلقه‌های مهم برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم بود، برای دور دوم این انتخابات بعضی سیاست‌های خود را تغییر داده است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به پیش بینی حجم زیاد سفر در تعطیلات عید سعید فطر و نیز تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و بندرآستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

خبرگزاری تسنیم

تصاویری از دو قلاده پلنگ ایرانی در حال تغذیه از لاشه شکار خود به وسیله یکی از دوربین های تله ای نصب شده در منطقه حفاظت شده سیاه‌مزگی شفت به ثبت رسید.

وب‌گاه فرارو

یک جامعه‌شناس شهری گفت: «در زلزله تهران مردگان خوشبخت‌اند، چرا که مسئله اصلی زنده‌ها هستند. وقتی راه‌ها تخریب شده، امکان اسکان 5 میلیون زلزله زده وجود داد؟ مانور‌های آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد، یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گفتند نه. مدیریت بحران وجود ندارد. نباید آن‌ها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک...

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که گروهک تروریستی جیش‌الظلم، هدف از اقدام تروریستی هفته گذشته در چابهار و راسک را «ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعه سواحل مکران» عنوان کرده بود، اینترنشنال از این اقدام تروریستی استقبال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه شناس شهری به خبرآنلاین گفت: «در زلزله تهران مردگان خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده امکان اسکان 5 میلیون زلزله زده وجود داد؟ مانورهای آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گفتند نه. مدیریت بحران وجود ندارد. نباید آنها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس راهور در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات عید فطر را از روز سه‌شنبه 21 فروردین تا روز شنبه 25 فروردین اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات عید فطر از روز سه‌شنبه (21 فروردین) تا روز شنبه (25 فروردین) اعلام شد.